Co nesnáším a miluji na podzimu? 10 (ne)názorů.

27.10.12

Život je jako omalovánka. Tvar máme daný, ale barvy si vybíráme my.
Pozitiva
1) Barvy. Miluju barvy. I když moje oblečení o tom nevypovídá, tak se snažím vyřádit aspoň na nehtech či líčení. Navíc žlutá a zelená tak nějak dodávají aspoň kapku energie, kterou každý student/pracant potřebuje. Nemáte někdy potřebu skočit do shrabaného listí, které přímo křičí:"Jsem extra barevné, tak do mě skoč!"? Někdy mě dokonce chytne inspirace na tvoření!
2) Mohu nosit vínovou rtěnku, která se úžasné hodí do podzimního počasí. Není horko, takže se nepříjemně neroztejká a to je velmi příjemná změna na rozdíl od léta, kdy máte hubu, jak klaun, pokud se pořád nekontrolujete (což já jsem moc líná). Taky mám moc ráda změnu, takže oči nechávám skoro nahé a jsem hned jiná, protože na výrazných očích si zakládám.
3) Můžu beztrestně nosit jen kalhoty a bundy. Jsem totiž člověk, co moc nemusí sukně nebo šaty. I když mám 50 kilo, tak moje postava neni nic moc. Moje nohy jsou jako pytlíky naplněný rosolem, což se mi ukazovat moc nechce.
4) Tenhle bod má hodně společnýho s trojkou. I kdy nemusim sukně, tak si je přeci jenom někdy navléknu. Ale na podzim ne, takže si nemusim tak často holit nohy:D! A to je kurnik super!
Negativa
5) Sem pořád unavená. Čtu si→usnu. Koukám na film→usnu. Ta kapka energie z barev totiž pomáhá pouze pokud jste venku a čumíte do listí.
6) Debilní tma. Do školy jdu za tmy, jako kdyby bylo 8. Jdu do kina v 5 a vracím se domu opět za tmy. TMA TMA TMA. Kdo jí chce? I do knihovny se bojim, aby mě nesežrali ožralové nebo úchyláci.
7) Je mi zima. Jak přežiju nastávající sníh proboha? Diť mě to zabije. Už teď doma nosim rukavice a klepu se.
8) Nesnášim ty idoty, co topí. Panebože! Když je zima, tak se člověk obleče, nepotřebuje dalších 30 stupňů navíc! Nikoho nebaví si bundy přehazovat přes ruce nebo si brát velkou kabelku jen na svetr, kterej si musíte sundat, abyste se neupekly. Tohle je hrozně typický pro obchodní centra nebo dopravní prostředky. Člověk neví, jak se obléknout...
9) Mohla bych to přidat do tmy či k únavě, ale...takhle je to lepší:D. Nechuť k učení. Únava+tma=totální neučení se. Prostě mi to ani nejde! Přifařim se domu, najim se a už se skoro stmívá proboha a já se s lampičkou nedokážu učit! To je prostě tak extrémně nepřirozený světlo, že mi to do té hlavy neleze a neleze.
10) To nejhorší na konec. Za pouhé tři měsíce, co podzim trvá, je zima. Zima. ZIMA! SNÍH! LEDOVKY! KLUZKEJ SNÍH! Nejhorší je, že teď, co je skoro už listopad nezbývá moc času...




Co vy a podzim? Máte ho rády? Cítíte se v něm příjemně?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skoro se vším souhlasím:)
    Podzim mám ráda, miluji ty barvy, jedu busem a jen pozoruju krajinu a snažím se mít radost z toho, že je vše tak barevné a krásné :D Pak totiž přijíždím do školy- do hnusné Ostravy :D
    A ta zima...nesnáším zimu! a nesnáším tu tmu, a břečky, a čekání na busy a vstávání do té zimy :( mohlo by být jaro, dlouhé leto a kratší podzim, zimu bych vypustila, je k ničemu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já zas souhlasím s tebou:). Břečky, který odkrývají vše co je pod nima→hnus:D! A zimu bych totálně vypustila→nic mi to nepřináší:D..

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images