Jak na nehty s anglickou vlajkou-union jack nail art

21.10.12

Chci se vám pochlubit, co se mi povedlo. Celkem. Ve škole jsem asi 10x ukazovala nehty a zodpovídala otázky, jakže to dělám a tak. Dělala jsem to poprvé a nakonec jsem to udělala jedné spolužačce, která pak všude rozhlásila, že je to moje práce. To mě potěšilo:).
 Není to těžké, jak se zdá, protože já rozhodně na detaily nejsem, takže to musí zvládnout každý:).
Co je potřeba:

  • Bílý lak
  • Červený lak
  • Modrý lak
  • Tenký štětec nebo štěteček z jiného laku


Oranžový lak-číňan, bílý lak-Basic, červený lak-Essence, modrý lak-miss sporty





Postup:
  1. Natřeme si nehet modrým lakem. Necháme uschnout.
  2. Vezmeme si štětec nebo jako já štěteček z jiného laku, který otřeme do ubrousku. Štětec namočíme do bílého laku a uprostřed na nehtu uděláme tlustý kříž.
  3. Znova namočíme štětec do bílé barvy a uděláme o něco slabší úhlopříčné čáry. Necháme uschnout.
  4. Štěteček otřeme od bílé barvy a posléze ho namočíme do červeného laku. Poté namalujeme na tlustý bílý kříž červený kříž, který je však o něco slabší.
  5. Znovu namočíme štětec do červeného laku, ale jenom tak decentně, aby na štětci nebyly velké nánosy barvy. Díky lehce nabarvenému štětci se nám povedou tenké čáry, které kopírují úhlopříčky. Ale pozor! Červené úhlopříčky nejsou veprostřed spojené! Jsou to čáry, které končí 1-2 milimetry před středem.

    Doufám, že jste tento návod pochopily a jestli ne, tak to pochopíte už z hotové práce:



Mimochodem včera jsem byla na Charlie Straight v OC Palladium. Byto úžasné a já právě ukládám video s několika songy co nazpívali, ve vysokém rozlišení. Těšte se. Bude to fakt pecka:)!





You Might Also Like

4 komentářů

  1. skvelý post niekedy skúsim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej. Já jsem ve škole musela pořád tasit ruce a odpovídat na otázky "jak to dělám?":).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images