Jak se vlastně žije život podle Veroniky?

29.10.12

Definuj ošklivost. Co činí prase ošklivým??? Štetiny? Tlouštka? Drsná kůže? Zápach? Obávám se,že je to pouze lidská hloupost.

Ahoj děvčata. Jsem jediná, která nic nestíhá? Snad ne...ne že bych vám přála něco špatného:D...
S tou zimou je to horší a horší...dneska jsem si vzala poprvé válenky a ráno mi to xkrát uklouzlo po listech, ve škole jednou a v metru taktéž. Neměly by válenky být bezpečná obuv, ve které se hned nerozmáznu? To chci vidět, co budu dělat až bude ledovka. 
Škola? Hmm...známky jsou takový jaký jsou. Mohla bych to vylepšit, protože jinak nechci vidět vysvědčení.
Knížky? Zjistila jsem, že knížky o lidech se zvláštníma schopnostma mě fakt nebavej:D. A to tyhle příběhy miluju! Je to nějak divně napsaný...takže sem na straně třeba 50 a už nechci ani číst dál. Ale King a jeho Christina je naprosto famózní.
Opět (ale ne tolik) žiji videi na YT. Líčení+účesy=to je moje♥. Hlavně, že to nemá nic společného se školou a jsem spokojená(:D).
Co váš život?


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images