Jak si udělat nehty s novinovým potiskem?

9.10.12

Slibovala jsem asi tak před měsícem (pardon), že vám ukážu, jak si udělat nehty s novinovým potiskem. Není to nic těžkého, takže se nebojte a určitě se na to vrhněte s radostí.
Co budete potřebovat:

  • noviny (mám zkušenost, že s Metrem to nejde)
  • nůžky
  • silnější alkohol
  • vatový tampónek (+odlakovač)
  • bílý lak
  • bezbarvý lak 





Já jsem měla jako alkohol ořechovici z Chorvatska, ale vy si vezměte třeba vodku. Chce to více-procentní alkohol, aby se písmenka dobře odloučila bez porušení.
Jinak lak od Basic spíše nedoporučuji, protože nevydrží ani na nehtech na nohou (nohách?), a tam přece jen drží lak bez odlupování mnohem lépe, než na rukou (rukách?). Musím, ale uznat, že dobře  kryje, takže už v první vrstvě nic neprosvítá. Jestli ale máte nadlak, který udrží každý lak na nehtech bez loupání, tak ho doporučuji.

Postup
1) Na bíle nalakovaný nehet přiložte ustříhlý kousek novin. Ten potom přitlačte tamponkem, který je nacucaný alkoholem.

2) Chvilku počkejte (7 vteřin) a potom sundejte tamponek. Opatrně sejměte noviny, dávejte však pozor, aby se vám papír nezachytil i s textem na nehet.

3) Kůžičko okolo nehtu začištěte odlakovačem na nehty. Pro výdrž nehet přetřete bezbarvým lakem.


Poté, co jsem to měla ve škole se mě ptalo několik spolužaček, jak se mi to povedlo a že to je moc hezké. Takže jestli chcete nějak originální ozdobit nehty, tak se nebojte a zkuste tohle:)!
















Takhle hezky kryje už v první vrstvě lak od Basic.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. ja som t mala bez bieleho laku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se to dá udělat na každý světlý lak, ale mě se líbí asi nejvíce ten bílý:).

      Vymazat
  2. Ty bláho, si z deseti prstů dokážu přečíst celý noviny:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sem dostala výtlem:D! To se ti povedlo:D.

      Vymazat
  3. uz jsem to nekde videla, ale jeste nevyzkousela. Vypada to zajimave.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ono je to celkem už staré:). Já to vyzkoušela až teď:):).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images