Knižní tip

1.10.12

Autor:Anthony Horowitz
Název:Horory na dobrou noc 2
Počet stránek:145

Knížku už jsem četla dvakrát, ale vůbec nevadí, protože knížka je velmi čtivá a dobře napsaná, takže se k ní ráda vracím.
V knížce, jak název napovídá, je osm hororových povídek a jeden stránkový horor(??). Co povídka, to jiný příběh. Povídky se mezi sebou neproplétají, takže můžete přeskakovat z jedné na třetí, bez toho, aby jste něco nepochopili(předpokládám, že tohle může být tip i pro pány:D).
Čti dál♥


Jestli čekáte nějaké extra-děsivé-strašidelné horory, tak se nedočkáte. Příběhy jsou spíše takové věci, které člověka můžou napadnout během dne. Co když vidím mrtvé? Jsou stopaři nebezpeční? Spadne letadlo do kterého mám nastoupit? Mohl by se někdo  ztratit ve výtahu? Jsou kanibalové? Jak žije malá holka s naslouchátkem? Tato knížka vám nabídne odpovědi, které vám vytvoří husinu po celém těle. 
Knížku můžete číst i v osmnácti i v devíti. Může se líbit vám i mladší sestřičce. Já teda preferuji děsivé horory, po kterých nemůžu usnout, ale tahle oddychovka je taky super:)!
Určitě do toho jděte!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. jů, jů, Horowitz <3
    přestanu si dávat četbu do školy a začnu zas číst své miláčky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teďka začla číst docela dost:)! Díky bohu. FB mi stejně nic dobrýho nepřináší(:D). A Horowitz je dost borec:D!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images