Mini nákup v Tetě-Essence a Basic

24.10.12

Hello dolls! Jak se máte? Pro nás studenty je tenhle týden super, protože nejdeme ve čtvrtek a v pátek do školy. Což znamená prodloužený víkend, který se dá skvěle využít. Co jít třeba do kina nebo divadla? Nemáte třeba rozečtenou knížku?  Nebo byste konečně mohly zajít na hodinu tance, který jste chtěly vyzkoušet už dlouho.

Bla bla bla. Včera jsem šla do Tety, protože  zlevnili laky od Miss Sporty na 29,-! Kdo by to řekl? Jedna polovina jejich laků stojí kolem 45,- a druhá jen tři pětky. Kdo by to nebral, byl by blázen. Já si za tu cenu koupila minulý týden modrý lak, s kterým jsem si dělala nehty s anglickou vlajkou. Ale víte co? Žádný lak už tam nebyl! Ty nenažraný holky je normálně rozebraly do posledního. Ani nevíte, jak mě to nasralo! To braly snad po 5ti, pane bože.

Avšak zadařilo se mi u laků essence. V krabičce dole doprodávali poslední kusy, ze kterých jsem si vybrala nude lak (essence-Nude glam-hazelnut cream pie). Lak mě stál pouhých 15,-.

Ještě zůstaneme u essence. Koupila jsem si  konturovací tužku na rty. Perfektně se hodí k tomu nude laku, protože je to krásná nude barvička. Ani moc mrtvolná, ani moc růžová. Prostě super.

Poslední kousek od essence, který jsem si pořídila, je rtěnka v růžové barvě (essence-All about Cupcake). Je krásně měkká, takže rty nevysušuje. Díky tomu, ale moc dlouho nevydrží na rtech, takže se musí častěji nanášet. Pigmentace není úplně stoprocentní, ale to se mi hodí, protože se dá v pohodě nosit k dennímu líčení. Další plus je, že se dá aplikovat bez zrcátka. Pokud jste trochu šikovné. Já ne.

A nakonec jsem si pořídila konturovací tužku od značky Basic. Je to taková do fialova zbarvená tužka, která je měkká. V poslední době jsem si zamilovala fialovou barvu na rtech. Když sem viděla klip od Katy, tak jsem se do fialových rtů zabouchla ještě víc. Navíc fialová na rtech vládne tento podzim a úžasně ladí s barvami kolem nás. Edit:Teď se opravuji z fialové na švestkovou:D. Protože na YT najdete videa s těmito rtěnkami jako plum lipstick nebo plum lips. Miluju tooo♥. Edit 2: Víš jak to taky najdete? Jako Wine  lips. Tak já nevím. Je nějak strašně moc názvů kurnik:D!

Nemá úplně fialové rty, ale fialová je tam hlavní.
Co jste si koupily vy?  Líbí se vám nebo máte něco, co jsem tu popsala? Jste zastánkyně/odpůrkyně fialové/švestkové na rtech?
Přeju krásné prázdniny!♥


You Might Also Like

1 komentářů

  1. milujem tie laky od essence :)

    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images