TUMBLR♥

15.10.12

Dneska si opět pojedeme obrázky z Tumblr. Jak víte, je to moje snad nejoblíbenější stránka ever. Jsem fakt závislá. V minulém článku o Tumblr jsem do komentářů psala, že tam mám 686 příspěvků. To bylo 23.8.2012, dnes je 15.10.2012 a mám tam 1,559 příspěvků. Docela pokrok, jak vidím. Styl se mi moc nezměnil, pořád mám ráda neobvyklé obrázky/gify/příspěvky.




Jsou to mé poslední příspěvky za měsíc říjen. Je jich tam mnoooohem více, ale to už by byl příspěvek, tak dlouhý, že by se to sem ani všechno nevešlo. Líbí se vám obrázky?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Moc hezké. Ten pijácký komentář mě pobavil:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. dokonce jsem ho viděla v nějakém obchodě:)chtěla jsem si ho koupit, ale nechtělo se mi dávat 200,-. Myslím, že to byl Lindex:)

      Vymazat
  3. dej odkaz na tvůj tumblr, máš krásný obrázky!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. báječný obrázky :) víc randomů, pls!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images