Jak nejrychleji utratit peníze během dne?

21.11.12

Ahoj krááásky:)! Omlouvám se, že jsem tu nebyla, ale škola mě nějak zanedbávala a navíc jsem byla i bez chuti něco psát:).
V poslední době se stala spousta věcí, které by vás ani nezajímaly, takže jen pár informací.
Mám paletu 120 očních stínů. Je úžasná a jsem hrozně spokojená. Pigmentace je v 90% úžasná a barvy jsou pro mě naprosto využitelné. Dají se s ní dělat super kouzla s líčením, prolínání barev a vše, co vás jen může napadnout. Jsou tak odstíny modré, zelené, žluté, oranžové, červené, hnědé, černé, zlaté, stříbrné, růžové, fialové a všechny možné.
Další věcičky, kterými jsem si udělala jsou štětce na nailart a plnící "pero" na odlakovač. Z obojího jsem nadšená. Štětce jsou tři a každý je jinak dlouhý. Od opravdu prťavého až po delší. Dají se s tím tvořit tečky, čárky, obrazce, francouzská manikůra a tak dále. To "pero" je užitečný. Když přetáhnu, tak to bude lehce a precizně odlakovat.
Sem tak přešťastná, že jsem se odhodlala paletu, štětce a "pero" objednat! V poslední době jsem nějak vzdělaně umělecky  založená, takže tvořím a tvořím a utvářím a zkouším...jak jen to jde:)!
Škola? Docela ujde. Nejsem zrovna nejlepší, takže jsem na sebe trochu naštvaná. Jsem hroznej lenoch líná.
A super věc jsem dnes uskutečnila! Objednala jsem si MUA věci. Maj super akci, takže se to sakra vyplatí. V košíku mám 8 rtěnek, jednu undressed paletu a umělé řasy Sassy. Rtěnky jsem si v poslední době zamilovala. Akorát já jsem neschopný nosič rtěnek, protože si pořád okusuju rty, takže barva slejzá a tak dáále. Ale stejně je miluju! Paleta...no všimly jste si, že už mám paletku se 120ti stínama, ale objednávám další? Sem magor, ale jeden důvod to má! Na tu paletu má krásnou recenzi a líčení MIA→určitě se mrkněte. Řasy už jedny krásný mám, ale lepidlo je totálně na hovno na nic, takže mi nedržej. Do balení ho MUA dali, tak snad bude držet! Jsou to takový hezký řasy, které mají netradičně skřížené chloupky(=řasy??), takže jsou více výrazné. Moc se těším až si je vezmu na párty nebo tak:)!
Věc, která mi vadí je ta, že jakmile je podzim, tak se moje vlasy zblázní a začnou se mi mastit a tvořit lupy. Je to hnusný, takže mě maminka zachránila a koupila v lékárně šampon za 220,-(!!). Ze začátku jsem byla spokojenější, teď už spokojená nejsem, ALE! Například některé léky na aknózní pleť z lékáren tohle dělají také. Prvně se vám zhorší pleť, ale poté se vám pupínky neobjeví. Věřím, že tenhle šampon působí nějak podobně. Nebudu přece hnedka depkařit, že ano...
Noo a to je můj život v poslední době? Co vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images