Jde žárlit, i když člověka nemilujete?

26.11.12

Smutek. Neopodstatněný. Deprimující. Pulzující. Neočekávaný. 
Takhle nějak probíhá můj smutek, když vidím někoho, kdo je trochu blíž mému srdci než ostatní, s osobou která ho dělá šťastným. Říkám si...kdybych s ním byla, tak by nemohl být s ní. Byl by semnou a třeba by nám to neklapalo. Takže, když je šťasnej, tak mě to hřeje u srdce. Ale zároveň mě to bodá, tak moc, i když nemám důvod! Sama jsem ho odmítla. On mi říkal, že se mu hrozně líbím. Já jsem ho odkopla. Přemýšlím na slovem "proč"? Proč jsem se bála s ním být? Byl mi nesympatický? Ne. Byl zlý? Ne. Byl neochotný/chamtivý/otravný? Ne. Bála jsem se jít do vztahu? Přiznávám. Ano. Jsem prostě neschopák. Od dětství mám divný vztah s kluky. Myslím, že se mi nějaká negativní zkušenost, vryla do nevědomí a já tak nevím, co se mi stalo. Mám problém. Přiznávám se. Nedokážu se jen tak někomu oddat. Potřebuju čas. Pochopení. Nejsem divná, akorát nějak mimo trochu.
Stalo se mi to několikrát. Kvůli jednomu jsem pustila dva úžasný kluky k vodě. Takový šance. S tím klukem to stejně nevyšlo, ale zase....je to teďka můj fakt dobrý kamarád. Ale stálo to za to? Zase když si to tak vezmete, tak kamarádství jsou cennější. Co myslíte? Já doufám, že jo. Akorát, nemusela jsem si prožít takový trápení.
Jsem otravná, co? Asi vás moc nezajímají moje banální problémy. Jste na tom hůř...ale co mi je do toho? I trapný problémy se musí vyřešit. Každý se potřebuje vyzpovídat. I lidé o kterých si to nemyslíte. Myslíte si...je bohatá, takže nic neřeší. Je hubená, tak je za vodou. Nemá problémy s rodiči, tak to vyřeší sama. Tak to, ale nefunguje. Každý je jinak citlivý, jinak nastavený. To, že se vám to zdá jako snadný problém, neznamená, že se tím ostatní netrápí. Každý vnímá svůj svět jinak, z jiného úhlu. Pomožte i lidem u kterých si myslíte, že to zvládají. Určitě to je naopak. Akorát nechtějí nikoho otravovat a tak se skrývají za primitivní problémy.
Život je o užívání. Ne přežívání. Umíte to? Já jsem zjistila, že jsem marná. Už se tak dlouho snažím být dospělá, že je problém udělat bordel.
Jaký je váš problém?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Hezký článek, zrovna dneska mám nějaký dojeb a moje debilní problémy říkám už pár lidem asi po 4., ale když člověk se musí vypovídat, přesně jak píšeš.. je štěstí takové lidi kolem sebe mít .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk by se měl vyzpovídat a nechat i toho druhého. Nikdy nevíš, co cítí ten druhý a jestli ho svými problémy trochu nedusíš:).

      Vymazat
  2. Odpovedám na názov : Ide... A vravím to z vlastnej skúsenosti, pretože myslím, že je to momentálne môj prípad ;).
    A nebuď smutná, všetko v živote má svoj dôvod, ktorý ti je vopred skrytý ;).

    Kejmy <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě dívný:/. Ale děkuju..doufám, že se nebudeš trápit:)!

      Vymazat
  3. toto presne poznám, tiež som sa bála vzťahov .. a nakoniec som to nejak prekonala a teraz som už skoro 8 mesiacov najšťastnejšia :D

    OdpovědětVymazat
  4. pekne napisane. Ja som sa vztahov nikdy nebala, nejako neriesila, to ma by to ma byt a skoncilo to tak, ze mam snubenca sme spolu 7 a pol roka a kazdy den je pre mna ten najstastnejsi. Netraba sa bat treba si zivot uzivat plnymi duskami. Ja som rozmyslala najma nad tvojimi poslednymi vetami o tom ako zdanie na prvykrat moze klamat, ludia mozu vyzerat extremne stastne, ze maju vsetko a nic nepotrebuju, ale...nikto nie je vzdy uplne stastny a je lepsie o tom hovorit, napr. ako ty na blogu ako dusit to donekonecna v sebe. Ono raz ten hnev proste musi vybuchnut ci clovek chce alebo nechce neda sa to v sebe dusit navzdy!

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Já naštěstí žádný milostný problém nemám, je to určitě věkem. Když člověk trochu dozraje a najde toho pravého, pak jde hned vše mnohem líp :-) Přeji to všem!

    Velká Vánoční GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se to ptáčátko moc líbí. Máš pravdu s tou citlivostí, každý to má jinak. Nehledě na podmínkách. Ale jak píše Bella nade mnou, jednou to přijde i bez zbytečných komplikací:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images