Hezký rok 2013!!

1.1.13

Chtěla jsem Vám děvčata popřát všechno nejlepší v roce 2013. Věřím, že Váš život bude spíš radostný, než smutný, protože jste holky šikovný a nenecháte si srát kálet na hlavu. A jestli ano, tak si dejte předsevzetí, že tomu tak už nebude, protože to Váš život znekvalitňuje a Vaše sny se nejspíš nestanou ani skutečností, což je, popravdě, docela smutné ne? Přece nejste slepice, tak pohněte zadkem:)!
Máte nějaká předsevzetí? Já mám asi: víc se učit, číst, cvičit, koukat na horory(:D)... Prostě normálka, která se mezi lidma normálně traduje.
Co jsem odstartovala v roce 2012?

  1. Začla jsem koukat na Skins, Pretty Little Liars, American Horror Story.
  2. Dokoukávám  The Walking Dead, Glee, Game of Thrones.
  3. Čtu od Kinga knížku Christina. Četla jsem "pár" dalších knížek.
  4. Začla jsem cvičit→mám svalnatější ruce! Zjistila jsem, že miluju chvilky, kdy můžu cvičit.
  5. Začla jsem chodit do druháku:D.
  6. Koupila jsem si nadkolenky a jsem hrozně natěšená až bude zase větší teplo. Doufám, že zpevním stehna!
  7. Koupila jsem si dost věcí z MUA, paletu se 120ti očními stíny, gelový linky, štětce na nailart→věnuju se víc svému zevnějšku.
  8. Začla jsem se nevěnovat blogu a blogerské sféře.
  9. Znam snad všechny módní/kosmetické guru na youtube.
  10. Začla jsem poslouchat Nicki Minaj.
  11. Objevila jsem Gangnam style.
  12. Objevilo (mně samotné) se podezření, že jsem hrozně hloupá a neumim se nic naučit, natož zapamatovat:D:D.
  13. Zjistila jsem, že žádný kamarád mi nevyhovuje na 100%. Ale o tom je život:), nikdo nemá svojí kopii:)!
  14. Jsem závislá na mém tumblr.
  15. Naučila jsem se, že moje blogování nikoho nebaví:D.
Toť skoro vše. Mohla bych mít mnohem více bodů, ale to by nikoho nezajímalo:D.
Pár obrázku toho, co jsem sepsala nebo co mě inspiruje:)↓







You Might Also Like

2 komentářů

  1. 1. PLL boží!
    2. Walking Dead taky! :D
    3. King je celej nejúžasnější!
    4. taky jsem začala
    5. já do třeťáku
    6. nadkolenky miluju!
    7. šminky, jooo
    8. tak, tak
    9. já ne :(
    10. já jak kdy
    11. a líbí?
    12. jsme dvě
    13. já někoho takového mám :)
    14. nemám :(
    15. BAVÍ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povyšuji tvůj komentář na "nejoriginálnější komentář roku 2013:D"!
      11)No jasně, že líbí:D. Díky bohu nejsem hater:D.
      13)Jste ojedinělý případ, gratuluji:))!
      14)Založ♥!
      15)Děkuji mnohokrát:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images