Today's workout 2♥!

9.1.13

Přidávám videa, která jsem si zacvičila včera:). Nestíhala jsem:).

♥♥♥



1)Toto cvičení popsáno včera:). Prostě krátké cardio.

2) Becco. Asi tě miluju:). Opět super cvičení, které vás pěkně potrápí:).
3) Včera jsem trochu vynechala ruce. Jediné cvičení na ruce ze včera:). Popsáno také včera.
4) Becco Becco. Miluju tohle tvé cvičení. Miluju tu bolest břišního svalstva.
5) Nechci vám lhát, ale pevně doufám, že jsem tohle cvičení vážně dělala:D! A určitě mi zase umíraly boky, stehna,...
6) Miluju vás. FB (fitness blender) se začíná stávat mým oblíbeným youtube kanálem. Daj vám kurevsky do těla, tak že nebudete moct popadnout dech. Ale nejlepší je na tom to, že jsou zde přestávečky, které slouží k ukázání dalšího cviku, takže se nezdržujete kecama cvičících:D:D!
7) Tohle jsem cvičila na začátku, ale nějak...se mi to nechce přepisovat:D...super baletní inspirativní video.

Tak a to je asi vše. Možná jsem něco vynechala, ale nevadí:). Určitě si vyberete:).
P.S.: Koupila jsem si super-sexy upnuté šaty. Mají červenou barvu trochu do oranžova, krajkové rukávy+záda. Akorát je zkrátím a super. Musím zamakat a bude to v pohodě. Myslím, že bude stačit kolem 1 měsíce či 2. Možná si moc věřím:D:D:D. Ale už teď vypadám celkem dobře:).

You Might Also Like

1 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images