Today's workout 3♥!

10.1.13

Dneska nám ve škole odpadla hodina, měli jsme hodně suplů... Takže by se to mohlo zdát jako skvělej den. Ale! Poslední hodinu jsme měly s holkama prezentaci na Afghanistán. Nemůžu popsat, jak jsem byla nervozní a jak to bylo děsivý. Ale snad nám dá třeba 1,1- nebo maximálně 2.
To bříško♥.
Makejte♥!
Chci mít úzkej pas♥!

Dneska jsem si suprově zacvičila. Jsem totálně vyřízená, nejsem zrovna voňavá→musím se umýt, ale ta radost, že jsem to dala! Tohle cvičení je fakt drsné. Má hodinu a půl. A...je...fakt...namáhavý! Je tam rozehřátí, HIIT (já to překládám do "hodně intenzivní intervalový trénink":D), posilování, "cool down" (vychladnutí). Jsou zde přestávky, takže úplně neumřete ( je možnost polemizovat).
Potom sem si dala syrovátku a uvařené vajíčko. Když sem se vykoupala, tak jsem to završila bramborami s fazolemi a jeden krajíc chleba s máslem:).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ten prostřední obrázek je nádherný. Tyhle motivační sportovní mám moc ráda.

    Já cvičím každý den tak půl hodiny. Postahovala jsem si cvičení od Jillian a teď nově i Boba Harpera. S Bobem jsem si po dlouhé době zacvičila jógu a výborně jsem se protáhla a zároveň si dala do těla.


    Fandím ti, vydrž. Jseš dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Azrael děkujuu:). Já tyhle obrázky mám taky ráda. Dodávají mi větší naději, že vše zvládnu:). Myslím, že i půl hoďky stačí:). Možná bych řekla, že je to i zdravější:). Ale znáš to....člověk chce mít výsledky za kratší dobu a nakonec se "přecvičí". Já jsem fakt taková, že chci mít vše hned, takže to možná fakt přeháním. No doufáám, že ne:).
      Jo s Jillian mám ráda:). Byla první s kým sem cvičila:). Ale nějak nevím...nějak mi nevyhovují její lekce. Ale asi se k ní někdy vrátím (nebo to zařadím do tréninkového programu, protože má krásně videa cvičení vypracovaná:).
      Já fandím tobě ♥!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images