Today's workout 4♥! T.G.I.F

11.1.13

Děkuju bože, je pátek.
Dneska byl den ve škole v pohodě. Nejlepší, je ale, že jsem šla na oběd do Pandy se spolužačkou Kačí. Miluju jejich plnej talíř opékaných nudlí se zeleninkou. Stojí to 25,- (!!) a najíte se do sytosti:). Doporučuji. Vím, že jedna Panda je ve třetím patře OC Anděl:). Další si nepamatuji:). Ale samozřejmě výběr jídel je veliký a vždy skvělý poměr cena:pocit sytosti.
Dneska cvičím tato cvičení:).





































































1) Bože. Bože. Nestíhám:D. Ale miluji:). Příjemný chlapík, co na nic nečeká a jede rychlým tempem. Dvě hezké slečny si však jedou osobním tempem, takže je na vás, podle koho se budete řídit:).
2) Bože. Tohle cvičení je zatraceně těžký. Trochu zaostávám, ale co...snažím se:)! Fakt se zapotíte. Používala jsem dvoukilové činky. I při "lunges".
3) Jojo stehýnka a zadeček. Becca chce, aby byly pevné jako její. A taky, že jednou určitě budou. Proč nezačít teď?
4) Moc hezkééé. A kdo jiný předcvičuje než Becca ;D. Není to úplný hardcore, ale vypotíte určo pár kapek:).
5) A jéje. Ukecaná Cassey je na scéně. Ale protože se nezadýcháte, tak je to celkem i milé:). První cvik jsem totálně nezvládala, takže jsem měla obě nohy na zemi a zvedala zadek. Ale zato jsem ho pekelně zatínala! A přineste si nějaké těžké knížky (slovníky, encyklopedie,...) , budete je potřebovat. Já jsem na sebe hodila dvě dvoukilové činky, ale dost špatně se s nimi cvičí:/.
6) Tohle cvičení s Cassey je docela drsný. Nevím proč, ale vůbec mi to nešlo. Stabilita, obtížnost. Možná jsem unavená. Nebo nevím:(.
7) Doprdele Cassey. Si mi dokázala, jak moc jsem neschopná. Proč mi najednou tvoje cvičení nejdou:OO!
8) Dočtvrtice zase Cassey. Cvičení jsem vypla po 12 minutě. A to jsem těch 12 minut pěkně ošidila. Musím víc pít a asi se i víc stravovat, protože si připadam, jak kdybych uběhla maraton. To je otravný.
Já si jdu vypít asi syrovátku a umřu v posteli, možná na židli nebo na zemi....Asi to vážně přeháním s tim cvičením. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty bláho, teď ani nemusím chodit do fitka. Stačí si zapnout videa a budu vyřízená ještě víc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že určitě jsou dobrá tyhle videa, protože máš ten pocit, že musíš být stejně dobrá jako "cvičitelka/cvičitel". Stačej činky a můžeš ject podle spouuusty videí:). Takže doporučuji. Od té doby, co cvičím, jsem zjistila, že fitko je blbost(pro mě) a doma se toho dá udělat mnohem více:). Takže do toho Lucíí:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images