Today's workout 5♥!

12.1.13

Jak jinak začít den, než cvičením?
A proč cvičím? Protože chci tohle↓!!!






















To je to pro co bojuji, stále a stále dokola! Jednou to bude! Hrozně si přeji takovej zadeček. Neviděla jsem snad nikdy takhle hezkej zadeček v džínách. Můj sen je se probudit a nepřemýšlet, co si obléknu abych se cítila dobře, ale vědět, že mi bude slušet a sedět všechno. Moje džíny mi budou obepínat vycvičený zadeček a stehna, která budou držet svůj tvar i po dosednutí na židli.
1) Prvně jsem si dala Jillian. Sem na ní na holku trochu zanevřela... No musím říct, že cvičení mi už nedělají moc problém, až asi na dvě cvičení (plné kliky→mám moc tlustej zadek) a jedno zvedání činek, kdy jste v podřepu a zvedáte činky nad záda s rukama do pravého úhlu→ale tohle cvičení stejně dávám, jen umírám:). Ale jinak celkem cvičení na pohodu:).
2)Rozhodně musím říct, že "cvičitel" je dost sexy namakanej chlápek. Některý cviky mi daly fakt zabrat:). Stehna řvala, že už nechtějí a ruce se vzpíraly!
3)Tahle holka vám nakope prdel zadek. Pracujete od začátku do konce, žádný zbytečný kecání, ale kýbl potu a krve. Určitě si tohle dejte. Nesnáším "helicopter squats".
4) Konečně Cassey. Zvládala jsem tě líp než včera:D! Jak potěšující:)! Břišáky se vzpouzely...vážně:D!
5) Bohužel jsem dala jen do 2:20, protože potom mi noťas oznámil, že je vyšťavenej. Jako náhradu jsem si ještě dala "rotation plank", cviky s dvoukilovými činkami, posilování nohou a cviky na bříško:).
Mám dokonáno:teď si jdu dát syrovátku:).
Přeju vám hezký zbytek soboty a krásnou něděli:).
Jestli se vám toho zdá málo, tak ne. Oni první čtyři videa dohromady dávají něco kolem 83 minut a já si dala ještě 2 a půl minuty pátého cvičení. A ještě nakonec své cvičení:).
Pa slečny♥.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. taky bych se měla pustit do cvičení! ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na nic nečekej a dej si Jillian. Stačí půl hodiny denně:)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images