Today's workout 6♥!

13.1.13

Hezkou neděli přeju:). Dnes jsem cvičení trochu zkrátila, protože se musím učit:).

↑ Těším se až se budu moct taky takhle fotit:)!
1) Jillian nás volá:). Opět sem začla dnešek s Jill. Určitě se trochu lepším v přemáhání:D.
2) Ani nevíte, jak mě vždycky hrozně moc píchá v boku! Ale nemam moc výrazný pas, tak se snažím to nějak rozdýchávat:).
3) To nebylo tak těžké:). Ale bylo to pěkně sestavený:). Prostě FitnessBlender♥.

No holky. Dohromady jsem dnes cvičila asi 65 minut:). Jsem skoro spokojená:). A tímto článkem zdravím Terku, která mě začala následovat ve cvičení:).
A já se jdu naobědvat (ano:D) a naučit se:).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jo, takto je super postavička:DD..to abych si šla taky zacvičit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď. Já toho vůbec nikdy nejspíš nedosáhnu ani intenzivním cvičením:D...

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images