Today's workout 7♥!

14.1.13

Lze toho dosáhnout cvičením?

Ahoj:). Tak je zde napsaný už sedmý workout! Jsem moc ráda, že si to zapisuju, protože mám lepší přehled:).
Dneska jsem si toho moc nedala, protože jsem se měla učit(+mám umyté vlasy), takže jsem koukla na Dextera, najedla se, ale pak... Jsem to nedokázala, nevydržela. Cvičení je teď má droga:D. Dodává mi energii, mám ze sebe radost,... Ale protože jsem začla pozdějš a navíc mi kamarádka poslala podklady pro učení, tak jsem to zkrátila:). Bohužeeel.
1) Už je tu poněkolikáté. To proto, že mě dokáže vždycky extra rozproudit a navíc to předcvičuje moje oblíbenkyně Becca♥! Nesnáším ten druhý cvik(dřep+výskok s nohama vzadu)! Ale překonávám se:).
2) Ano Becca a její krásné legíny. Jednou budu mít břicho jako ona:).
3) Snažila jsem se jít podle toho děvčete, protože dělala těžší cviky. I tak to nebylo zas tak moc těžké:).
4) Hmmm...Becca se umí i takhle hezky ladně pohybovat! Já jsem po třech minutách zjistila, že jsem marná, tak jsem toho radši nechala:D.
5) Místo steperu (taková ten stupínek) jsem použila takový dvě věci na kliky. Vůbec nevím, jak to popsat. Vy zkuste třeba vysokou knihu nebo nějaký stupínek,... A místo balonu opět dvě dvoukilové činky (ne neházela jsem si s nimi:D). Normálně jsem šla dřep a při zvedání jsem dala ruce nad hlavu.
Hezkou/dobrou noc:).
Makáte jako pejsek?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images