Today's workout 8♥!

15.1.13




Tohle↑
 Nebo tohle↓


Já se snažím jíst, tak nějak zdravě. Cukrovinky si nekupuju, nesladím čaj, moc nesolím...ale mamce zakázat typická jídla. Ale formuji jí na lepší varianty. Ale, abych tu mojí mamku "nepomlouvala", tak ona se sama snaží vařit, co nejzdravěji:). 
↑ Já jí "nenávidím". Má tak krásnou postavuuuu...
Dneska mi holky řekly, že jsem dobrá, že tak pečlivě cvičím:). To mě potěšilo, ale co víc! Řekly, že jsem zhubla:O! Olalala....přece jenom se vyplatí makat:).
Dneska zase kratší→učení na dvě pololetky:).


1) Prostě Becca:)). Hezké cvičení:). Nohy, ruce, zadeček...


2) A protože Becca mi úplně cardio nezařídila, tak sem si zapla FB.
3) FB po druhé. Docela mě bolely ruce:D! A nějak mě to skoro položilo na lopatky, jakoby mě to spíš vysílilo.
4) FB po třetí:). Nějaké to protahování a "cool down".

Takže dohromady to dalo něco kolem hoďky:). Mějte se hezky děvčata:).

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images