Today's workout 1♥!

7.1.13


Chcete vidět, co cvičím? Řeknu, že se mi hlavně změnilo bříško a ruce:). Nožky+zadeček se mi zatím moc nezměnily, ale věřím, že časem to bude lepší (ruce+bříško mi totiž nikdy moc problém nedělaly). Cvičím od listopadu do prosince s Jillian(ale 45ti minutovky), ale pouze pondělí a některé jiné dny, kdy nebyl můj bratr doma (to víte vysoká, pořád trčí doma), což není moc. Od prosince jsem si dávala spíš videa na youtube, protože s Jillian mi to nějak nevyhovuje. Sama nevím proč...asi mě baví možnost si vybrat jednotlivá cvičení.
O vánočních prázdninách (dva týdny), sem poslední víkend+poslední týden cvičila každý den (kromě středy měla jsem sraz s kamarádem). A nevěřily byste, ale mám lepší bříško, ale hlavně ruce+ramena! To člověka pohání k větší aktivitě:)!
Přesně si nepamatuji, jak sem cvičení šla, tak se neděste, že je to divně srovnané:). Ale šla jsem cardio, baletní přípravka (rozcvičení) ruce+záda, břicho, nohy, zadeček, 3x celé tělo. No cvičila jsem asi přes hoďku nebo mi to aspoň tvrdila máma:).

1)Takový kratší cardio:). Používala jsem místo kettlebellu jsem měla dvoukilovou činku. Přiznávám se, že jsem občas video pozastavovala, vydechla a jela dááál:).










2) Baletem inspirované rozcvičení (pro mě je to celkem snadné). Cvičení je však primárně určeno na zadeček. Neumřete vysílením, jsou zde docela často přestávky na vyklepání svalů:). Nejvíc se mi líbí ta slečna v modrých legínách. Nevím, jak vy, ale já poznávám, že ona balet určitě umí. Často se po ní opičím, protože cvičí hrozně elegantně:). Jinak chlápek je moc sympatickej:)!






3) Tuhle slečnu miluju. Je krásná, sexy, pevná, milá a nenechá vás vydechnout dokud si to nezasloužíte(nebojte):)! Její cvičení je vážně skvělé na ruce a záda. Používala jsem dvě dvoukilové činky.









4) Její opálená postava, pláž a cviky co nakopou vašemu zadku "zadek"? Třikrát ANO! No nebyla to oddechovka dámy;)! Ale Katrina vás donutí:)!











5) Tomuto bych řekla, že je to cardio?  Je to dost namáhavý:). Skáčete, blbnete a dech přestává stačit (aspoň mně:D). Zase moje oblíbená Becca♥! Doporučuji si ho dát během cvičení, aby jste trochu potrápily tep:)!
Podle Nikki je to:Vidím to na intervalový trénink, určitě kardio, možná už i na hranici HIIT pro mírně pokročilé.
Takže jsem měla pravdu a je to dokonce víc!








6) Olalala. Tady si někdo přeje super ruce a nohy! A Ashley ví přesně, jak na to:)! Opět dvoukilovky:)!












7) Becca vás nenechá jen tak vydechnout! Připravte se na bolest bříška! Připravte se na super bříško!










8) Hmm. Usměvavá blondýnka ví, jak vám naservírovat břišáky a vražedné nohy a zadek! Během cvičení jsem si říkala : " Valerieee nee!".










9) Nožky bez neposedných špíčkůůů! Miluju Cassey, je plná optimismu:)! Dooobře, někdy i kvičíí:D.












10) Nohy jako andílek. O tom je toto cvičení:)! Opět Cassey♥.













11) Ve FitnessBlender jsou blázni. Chtějí lidi snad uštvat kriste:D! Cardio:D.
















Při cvičení jsem jedla salátovou okurku (:D), pila pití.
Po jsem snědla květák s bramborama a domácí plackou a okurkou (zase).
Poznámka:Nejsem odborník na cvičení, na stravu a na nic. 
Poznámka 2: Možná, že s cvičením přeháním:D.
Good night♥.



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images