Today's and yesterday's workout 9+10♥!

17.1.13

Včera jsem jsem měla odpoledku do tří, učila jsem se na dvě pololetky a v šest jsem měla sraz a šla do divadla z kterého jsem se vrátila v 11. Byla jsem v divadle ABC na představení "Král Lear". Doporučuji:). Vážně to bylo moc hezký...sice to bylo smutný, depresivní a pro některé jedince děsivý, ale já si to užila:). Kdo by neměl rád blázny;D! Takže jsem necvičila:(. Ale měla jsem tělocvik, takže jsem se snažila nějak hejbat.
Dneska jsem taky necvičila. Ale díky bohu, protože přišel bratrův kamarád a já sem fakt nechtěla, aby viděl jak poskakuju po pokoji! Takže jsem koukla na Dextera a American Horror Story. Velmi zajímavé zvraty a příběhy:)!!
Aspoň vám dám nějaké obrázkové inspirace ohledně jídla:). Zdroj všeho je tumblr.com :).





Vzhledem k tomu, že jsem za dnešek nijak moc nejedla a neměla jsem ani večeři, tak pro mě bylo utrpení dát sem vůbec ty obrázky:D!

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images