Today's workout 13♥!

20.1.13

Konečně se mi cvičilo dobře:). Nedělalo se mi zle, tělo poslouchalo:)...super. 
1) Několikrát popsané kardio na začátek:).
2) Stehýnka pálej:)! Katrina je skvělá:). Samý úsměv, samý sval. Prostě fit slečna:).














3) Tohle cvičení je hrozně krátké a to mě dosti vadí:(. Takže jsem si ho dala jednou celé a ještě jednou od 3:19.














4) Tohle cvičení je moje oblíbené. Ta bolest v těch stehnech! Krása:). Díky Valerie














5) Vy víte, že mám Cassey ráda, ale tohle video se mi nelíbí. Je docela složitý a navíc se čeká hrozně dlouhou dobu, než následující cvik vysvětlí:/.














6) No pááááni. Tohle se Cassey povedlo:O! Na tomhle cvičení se mi líbilo, že na začátku jsem cítila, že je to trochu těžké, ale vím, že to dám až konce:). Fakt super cvičení na vnitřní stranu stehen:). Určitě doporučuji. Fakt suuuper:).














7) Cassey po třetí:). Další krásný cvičení:). Má tam pár fakt zajímavých cviků:).














8) Dala jsem si kardio, protože člověk při tom pilates celkem vychladne:). A když vám bije rychleji srdíčko, tak se líp hubne:).














9) Zapotila jsem se docela slušně:).














10) Pro začátečníky? Děláte si prdel? To teda nevim kriste:D! Ruce bolely fakt fest.














11) Velká škoda, že tohle cvičení není víc ucelené:). Ve videu se spíš ukazují cviky, než cvičí:). Ale co...můžete to vyzkoušet na vlastní pěst jako já:). Mimochodem  Kym Johnson má skvělou postavu :OOO.


12) Video jsem bohužel dala jen do 3:08(ne kvůli lenosti:)). Pak jsem se šla najíst. 


You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images