Today's workout 14♥!

21.1.13

Ahojte holčiny:).



























Dneska jsem byla v knihovně, na poště...a dost sem spěchala, abych si stihla zacvičit:). Nemám ráda cvičení ve tmě:).















1) Mazec kardio:). Moje nohy dost protestovaly:D.















2) Krátší, ale hezké cvičení na stehýnka a paže:). Měla jsem dvoukilovky:).















3) Musím uznat, že slečna na videu je hrozně krásnááá. Jo a je doporučeno používat kilovky, aby jste si udělaly hezké ruce s malými svaly. Já měla dvoukilovky a docela extrémní záhul:).















4) Tiffany! Jsi zloun! Ruce, záda :O!















5) Ta bolest břicha byla tak krásná:). Úplně mě to těšilo:).















6) Stehna mě bolely tak, že jsem ani necejtila, že je zvedám. Nekecám, fakt to byl hardcore na stehna:D. Jako cvičení nad tímto:D.

Taaakže. Cvičila jsem asi hodinu a půl:). Jsem spokojená:).

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Woow ten prvni gif!!:D. A na stehna musim zamakat, diky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten chlápek je dost dobrej co? Taky jsem si uslintla:D! No cvičení na ty stehna dopuručuji:). Fakt sem necejtila nic:D.

      Vymazat
    2. Doost :D O:) od unora začnu cvičit tkž si tento článek ukládám do záložek:))

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda:). Ukládej si klidně všechny moje workouty ;DD. Určitě se hoděj:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images