Today's workout 15♥!

22.1.13
















Čaute:)!
Dneska krátce:).















1) Becca♥♥♥!















2) Boky a zadek (ne)třeste se!















3) Denise má docela dost dobrý nohy. Trochu mě to bolelo:DDDD.















4) FitnessBlender zase válí. Nohy bolely tak krááásně:).















5) FitnessBlender podruhé.















6) Druhý level je fakt drsnej. Někdy jsem se tak skácela, že jsem ani nevěděla:D.

No dneska to trvalo kolem 82 minut:). Jsem spokojená:).

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ty jo, dost dobrý musim říct. Nevim jestli bych dávala cvičit 82 minut, většinou dávám tak hodinu a pak sem ráda že sem ráda:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo dávala:D! Ono když si dáváš přestávky mezi tím, než se ti načte video, tak to jde:D.
      "Já sem ráda, že jsem ráda" taky často říkám:D. To je nejlepší:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images