Today's workout 17♥!

24.1.13

Hola seňoritas!


Taaaakže. Dneska jsem se na cvičení moc těšila:). Dala jsem si Jillian a její shed and shred, první level, a více co? V listopadu jsem u toho totálně umírala....teďka? To byla jen 45ti  minutová rozcvička:DD. A to jsem se na to tak těšila:/.

1) Jillian Michaels - Shed and shred, level 1 . Omlouvám se, ale video mám stáhnuté a na youtube asi není:/.
2) Cvičení zadečku s animovanou postavou? Proč ne? Stejně dosáhnete pevného zadku!
3) Stehýnka, zadeček...jen do nich!
3) Týýýý volečku. Tak na to ještě nemám. Často jsem umírala, zkracovala si časy cviků, ale udělala jsem to do konce. Doufám, že za 3 týdny-měsíc už to pro mě bude pohodička:). Nebo ne aspoň peklo:D.
4) Moje břišáky. Božíčku:D!
5) V hlavní roli zase břišáky. Bože. Becca je čertovsky drsná.
6) Zajímavé...zase mi to nepřišlo tak těžké:). Ale i tak to cvičení mám hrozně ráda:)!

Dohromady jsem cvičila něco kolem 90-100 minut. Jsem spokojená:).



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Uf, 90min, dobře ty :) Ukládám do záložek, díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji snažím se:). Jen ukládej:). Těší mě to:)!

      Vymazat
  2. Tak to bych zdechala asi po 90 minutách :D mě stačí půlhodinka s Jill a mám dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaale prosimtě:). Nezdechla...pár měsíců (či týdnů?) a bylo by to v pohodě:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images