Today's workout 18♥!

25.1.13

Plenty of illness! Nezdá se vám, že je hrozně moc nemocnejch lidí? Mě samotnou bolí v krku a jsem nějaká unavená, takže se mi necvičilo moc dobře. Navíc sem vybrala špatná cvičení, což mě naprosto znechutilo... A možná sem taky začla o malinko pozdějš než normálně, navíc mám čerstvě umyté vlasy a když se potím, tak se to projeví... No dneska to bylo prostě úplně mimo:(.
















1) Dnes poprvé sem si chtěla dát Yogu. Dnešní workout měl být sestaven jen z Yogy, ale zjistila jsem, že to neni nic pro mě. Vůbec mě to nebaví...držet v jedný pozici je tak otravný a děla vše dokola? Pfff.















2) Docela zívačka jako. Nějak mě to nepotěšilo:). Ale pro začátečníky to může bejt super:).















3) Nudný, nezáživný cvičení. Nijak mi nepomohlo. Achjo.















4) Konečně nářez. Sice jsem se občas musela zastavit, ale poctivě jsem cvičila:).

5) Vtipný. Mě se ukázalo, že video má jen 10 minut, takže se mi 4 minuty usekly, takže jsem si trianglový planky musela udělat delší. A řikám si...asi chyba v Metrixu a teď koukám a to video je celý, čtrnáctiminutový! Sakra to mě naštvalo.
6) Přibližně jsem udělala 19 minut cvičení, ale...totálně mě to otrávilo. Debilní cvičení. Tak jednoduchý (až na jeden cvik), že jsem ho nedodělala... To cvičení s balonem se mi nelíbilo. Fakt ne. Ale nejhorší cvik byl ten, jak člověk vypadá jak lachtan a pořád se otáčí jak idiot:D.

Pak sem to vypla a byla pěkně nasrštvaná. Snad to bude lepší zítra.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. ja som tiež nejaká chorá ale cvičenie som nevynechala lebo viem, že potom by bolo ťažké zas začať :D mňa jóga celkom baví ale len tá s jillian, ostatná ma nudí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě kouknu na Jógu s Jillian, protože jsem málem usla:D! A já právě chci taky cvičit, abyc nezlenivěla:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images