Today's workout 19♥!

26.1.13

tumblr
Dneska jsem si zacvičila docela hezky:). Akorát sem nedocvičila do konce, protože přijel domu otec a já nechci, aby viděl, že cvičím. To je na dlouhý vyprávění.
Špatné je, že se mi špatně při cvičení dýchá, protože mě pálí v krku a mam tam pořád jakoby knedlík. Nechci to s cvičením přehánět, abych si neuhala debilní chřipku:D. Všichni kolem sou totiž nemocní.















1) Popravdě jsem čekala větší nářez, ale i tak jsem si tohle cvičení užila:). Slečna je velmi příjemná:)!















2) Miluju toho chlápka nalevo a nesnáším jumping jacky. Zjistila jsem, že mě hrozně nebaví skákat jak debil, protože mě trochu bolí kotníky:D. Ale to je věc názoru. Moc hezkééé.















3) Makejte ručičky/nožičky/zadečku, zesilněte:)!















4) Pazourky a bříško byly nadšené!















5) Pokud nechcete vychladnout, tak si dejte tohle 4-minutové zahřátí:)!















6) Stejně miluju Beccu a její neúprosnost♥!















7) Pamatuju si, že když sem tohle cvičení dělala poprvé, tak bylo extra složité. Teď už se mi zdálo jen složité:D. Snad sem ho nějak neflákala:).















8) Noooo...cvičení by mohlo trvat déle:)! Ale i tak se Becca snažila:).















9) No...a z tohoto cvičení sem zvládla jen 8 minut! Fakt mě to štve.

Zjistila jsem, že při cvičení dělám jednu obrovskou chybu. A to tu, že až moc odpočívám při odepisování lidem na FB. Je to špatný zlozvyk, takže od teď jsem offline!
Ještě mě v poslední době štve to, že můj bratr je nemocnej a trůní v pokoji, kde normálně cvičím, takže musím cvičit buď v kuchyni, kde nechci rušit mamku, nebo v pokojíčku, kde je místo asi 1mx1m. Je to složité...


You Might Also Like

2 komentářů

  1. S tím cvičícím místem to máme podobné, akorát, že já se nemám kam přesunout :D máme byt 30m2, dva pokoje a při cvičení se občas musím různě natáčet, abych se nepraštila o sedačku případně jídelní stůl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha...to znám. Je to hrozná otrava, takhle se omezovat prostorem:/. Ale v létě zkus chodit běhat nebo plavat:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images