Today's workout 20♥!

27.1.13


Dvacátý workout, který  jsem sepsala a postla sem:). Jsem pyšná, že jsem si udělala volno maximálně 4. a možná ani to ne:). Ale nezapomeňme, že necvičím 20 dnů, ale už jsem cvičila dávno předtím:). Cítím se super. A nesnáším, když nemůžu cvičit. Nebo když mě někdo vyruší! Jako dnes...zase přijel táta:/!
Ale i tak jsem si dala 57 minut intenzivního cvičení:)! Už jsem ho jednou cvičila, dnes mě bavilo snad ještě víc:).















1) Cvíčo má hodinku a půl a já jsem dala 57 minut. Je to fakt cvičení, kdy se budete potit a nadávat funět blahem. Je mi hrozně líto, že jsem ho nedocvičila do konce:/. No aspoň si zítra dám větší záhul (snad!). Tohle cvičení obsahuje zahřátí, HIIT, posilování, cool down (zchladnutí). Vše se krásně doplňuje, takže se nebojte a jděte do toho! Já si občas dala třeba o 3 vteřiny delší odpočinek nebo naopak ztížila cvičení. Krásně sem se zapotila, pila, kňučela! Ale ne zas moc:D.
Sem to možná přehnala s těma obrázkama, ale nevadí. Určitě se vám líbí:)!
Jo a dneska jsem u Boo na FB četla příspěvek od nějaké slečny, že se jí líbí, že do svých článků necpe řeči o cvičení/jídle. Fakt mě to pobavilo, protože v době, kdy slečny sedí jen na zadku, by si o tom měly číst ještě častěji. Ale co...já taková taky byla. Nebudu to řešit:). Paaa♥!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. mne sa stava tiez ze nevladzem cele cvicenie, ale to je ok :) das to nabuduce!
    Inak ak ta zaujima novy BB krem od Biodermy recenzia je tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nepřijel táta, tak bych to i docvičila:/. Kouknu:).

      Vymazat
  2. Leg Workout jsem si dovolila vytisknout, něco takového potřebuju!!! :) Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to sem moc moc ráda:). Snad ti to pomůže:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images