Today's workout 23♥!

30.1.13

Ahooj, zdravím vás z "postele". Dneska jsem to nevydržela a zacvičila jsem si. No zacvičila....nevím, jestli se tomu tak dá říkat, protože sem během pár chvil byla extra zpocená/vyčerpaná. Asi ještě nejsem fit, i když pocitově ano... Víte, už mi je mnohem lépe, tak jsem si myslela, že to půjde jako po másle. Bohužel ne, takže jsem odcvičila poctivě tak 60%...je mi to líto:/.
















1) Jsem vážně smutná:/. Nezvládla jsem...

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ptáčátko, chce to čas. :))
    Já jsem takhle "blbla" po Novém roce. Myslela jsem si, že chřipka je po svátcích pryč, ale on je holt organismus někdy stále oslabený, i když se tváří jako mistr světa.
    Rozhodně tomu dej čas a zbytečně tělo nezatěžuj, leda mu tím přiděláš problémy a nebude si vědět rady, co dřív, zda-li posilovat a dostávat ze sebe maximum nebo odpočívat.
    V tomto případě ti dalo jasný signál, abys ještě chvilku vydržela. Tak vydrž, vydrž. :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobřee:). Děkuji za podporu:). Budu v klídku a pak se na to vrhnu:).

      Vymazat
  2. Jen se vylež. Ať se ti to nevratí v něčem horším. Však to doženeš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu:). Ještě by z nachlazení bylo něco horšího a nakonec bych nemohla cvičit týdny:/.

      Vymazat
  3. taky jsem nemocná, takže přeji uzdravení tobě i mně :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už zdrává, tak mě následuj:-*.

      Vymazat
  4. Pidižvíčku, to bude dobré, já jsem už delší doba taková nakřáplá, někdy víc a někdy míň a cvičím podle toho jak se cítím. Když je mi docela dobře, tak cvičím, když ne, tak si jdu prostě lehnout a spát :) a už se nemůžu dočkat, až budu v pořádku úplně!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem už zdravá...díky bohu. Myslím, že je to dobrý plán-dávat si do těla jen pokud to tělo zvládá:).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images