Today's (yesterday's) workout 21,22♥! Motivating pictures

29.1.13

Ooooo jéje. Tady je někdo nemocnej. Přesněji...já:/! Fakt špatný, protože sem dneska chtěla fakt moc cvičit, ale protože jsem včera měla teplotu, tak sem to radši dnes i včera vynechala. Nějak mockrát jsem použila slova "včera, dneska":D!
Dvoudenní náhlé utlumení pohybové aktivity se ovšem nebude snad moc prodlužovat. Možná, že si dám nějaké cvičení zítra, abych byla fit na vysvědčení:D. Já se doma vážně celkem nudím a navíc vím, že jakmile nebudu dlouho ve škole, tak budu muset víc a víc dopisovat...a co je horší? Že se mi nebude chtít jít do školy. To je potom emocionální vypětí vůbec si vzpomenout na školu!
No takže...zahrnu vás obrázkama ať se mi moc nenudíte:).
Zdroj opět Tumblr♥
P. S.: Víte, jak je krásnej pocit mít zpevněnější zadek a stehna? Cítím, jak se mi zadeček zvedá nahoru a stehna jsou na pohmat pevnější... Dvojité juchůůů. Od teď si sama v pocitu "forever alone" ošmatávám zadek a stehna. Ale nejsem úchyl, jen to fakt člověka potěší, když tak moc dře:).

Takový pitíčka se dají koupit myslím v Mangaloo:).
Je sice hezký, že jí miluje takovou jaká je ale,... Co udělat něco pro sebe? Mít pocit, že akorát jen nejste větší výplň ve světě? Že si nepřipadáte tak, jak chcete? Co když ztloustnete? Co vaše kolena? Cholesterol? A co po porodu? To jako budete vážit 120 kilo? Myslím si, že zdravý pohyb neuškodí, ale je to roztomilá fotka:).


To jsou ženské boky+ploché bříško♥!
Předtím měla 55 kilo, poté 47. 47 kilo je málo, ale třeba je vejškově malá:).


Paaa holky:).

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Úžasné obrázky!
    Taky mi cvičení po dni nebo dvou nicnedělání chybí, tak snad ti bude dobře, ať si můžeš zacvičit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky doufám:)). Ale snad mě dva dny nezabijou:D.

      Vymazat
  2. S tou radostí ti rozumím. :)) Kéž by se mi dařilo v těch partiích co tobě. I když ono je fakt, že od té doby, co cvičím, mám viditelně pevnější zadek a stehna, ale těm nohám se nějak nechce do zužování. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já jsem taky zatím asi pevnější:). Zužováním bych to moc nenazývala:D. Ale pokud cvičíš dýl(pár měsíců) a nevidíš rozdíl, tak třeba přidej víc kardia a HIIT:). Jen posilování ti asi uzoučný nožky nezaručí. Přeju krásným nohám zdar:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images