Typy cviků:).

30.1.13

Ahoj holky. Řekla jsem si, že by bylo zajímavé dát vám sem nějaké cviky, které se často opakují na videích na youtube.
Napíšu vám název, obrázky/gify, obměny cviků...no uvidíte samy:). Snad vám to nějak pomůže:).

Knee ups (také highknee)=Vysoká kolena
Tenhle cvik je dobrý na zahřátí těla.
Jak na to? Tělo by mělo být rovné, žádný hrb na zádech či povolená ramena. Skvělé bude když zpevníte zadek+bříško, protože tím tenhle cvik bude ještě více efektivnější. Jak vidíte, tak slečna má pokrčené ruce s dlaněmi dolů. Tohle je trik, jak pořádně zvedat ty naše líná kolínka, takže ruce do pravého úhlu a skákat, skákat a skákat.

Squats=dřepy
Dřepy zajístí krásný zadek a stehna.
Jak na to? Kolena jdou maximálně do pravého úhlu. Koleno NIKDY nejde přes špičky prstů, protože to jinak hrozně kurví ničí kolena. Pokud se vám nedaří, tak dělejte dřepy nad židlí, ale nedosedejte. Dřep je totiž vlastně stejný pohyb jako sedání na židli. Po pár pokusem se podaří:). Nebojte:). Opět nezapomeňte na zpevněné tělo!
P. S.: Pokud jsou pro vás dřepy brnkačka, vemte do ruky činku:).
Obměna dřepů
Squat jump. Nelíbí se mi, jak zde ohejbá kolena, ale
 vy  už víte jak na ně:).
Jillian má dobrý nápad. Co takhle široký dřep+zvedat paty?


Burpees
Jak na to? Tělo pevné a rovné. Zvedněte ruce nad hlavu, vyskočte,  skoro si klekněte , položte dlaně na zem (ruce jsou přesně pod rameny!), naráz skočte oběma nohama dozadu-dopředu, zvedněte se a znova. Dávejte pozor, aby vaše záda byla rovná. Často se stává, že když jste na zemi, tak máte břicho níž a vytváříte tak tvar U. My chceme tvar I -  rovný.
Obměna burpee
Klidně použijte činky. Nevyskakujte:).
Nohy nemusíte mít u sebe. Udělejte nohama V a  hned je to něco jiného.

Lunges

Stehna a zadek budou jásat.
Jak na to? Tělo pevné, rovné. Koleno opět nejde přes špičky. Délka "kroku" je na vás, ale nějak příměřeně prosim vás:).
Obměna lunges
Hardcore. Hlavně mějte kvalitní boty nebo budou
kolena plakat.
Vemte činky;).
Nakopejte neviditelnému duchovi zadek.










Mountain climbers

Jak na to? Platí tu stejná pravidla jako u burpees. Ruce pod rameny, rovná záda a skákat, skákat, skákat.
Obměna MC
Vertical mountain climbers. Dosti složité.
Spider mountain climbers.  Zkuste se dotknout kolenem svého loktu a uvidíte, že to neni sranda:).
Plank
Super pevné bříško čeká. A co ty ruce:)!
Jak na to? Obrázek je snad dostačující popis. Zde je velmi důležité být jako "prkno" a mít zpevněné břicho.
Obměna plank(ů)
Side plank rotation. Tak namáhavé. 
Side plank. Klidně můžete mít ruku napnutou.

Můžete mít pokrčená kolena nebo natáhlá:).
Tady bych skončila:). Pokud bude zájem, můžu příště přidat i jiné cviky:). Omlouvám se, ale některé cviky nevím, jak česky nazvat:D.
Hezkej den:). Půjdu si dát Jillian:).

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super článek. :))
    Většinu cviků cvičím s Jill, takže už jsem si na leccos zvykla. Konečně jsem přišla na chuť burpees a vysokým kolenům. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslím, že jsou hodně známé:). Ale chtěla jsem to tak trochu třeba ujasnit "necvičícím". Když vidím, jak někdo dělá dřepy...to je na facepalm:). Mně burpees nevadí, já nesnáším planky:D...

      Vymazat
  2. Ahoj, ráda jsem k Tobě zavítala a hned takové super poznatky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:). Snad tě zahrnu ještě lepšíma článkama:).

      Vymazat
  3. Ahoj,zavítala jsem tu poprvé a jsm nadšená.Cviky jsou úžasné,alespoň vím ,jak se cvičí,protože anglicky neumím.Děkuji Dagmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě hrozně hrozně těší, že jsem ti takhle pomohla:).

      Vymazat
  4. Od listopadu cvičim na plno a... dneska mam zafáčovaný koleno a při některých cvicích se mi blokuje a zasekává :D přitom vim, že na kolena trpim, takže si a provádění cviků dávam pozor, ale i tak jsou v háji... :)... ale cviky bez ohýbání kolen snad nejsou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jéje. Já mám v koleni cystu, která se občas probudí...ale v poslední době je klid, takže děkuju bohu, že mě nic neomezuje. Teda vlastně...asi před 5 lety jsem si narazila kostrč a teď mě začla bolet:/.
      Jako je pravda, že ty kolena jsou obsažený dost často ve workoutech...tak snad doufám, že najdeš nějaký co ti budou vyhovovat:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images