Banánovo-jahodový nákyp z tvarohu [RECEPT]

3.2.13

Ahojte slečny:). Včera jsme se s mamkou rozhodly udělat nákyp podle receptu ZDE. My jsme si však recept upravily podle sebe:).


Ingredience (na pět porcí)

  • 4 menší banány
  • 1 plechovka jahod
  • 250 gramů polotučného tvarohu
  • 2 vajíčka
  • 1-2 lžíce medu
  • 1 lžíce třtinového cukru
  • 1 vanilkový cukr
  • pečící papír
Postup
Předehřejte troubu na 165 stupňů.
Nakrájíme banány na kolečka, kterými zakryjeme dno zapékací misky, která je vystlaná pečícím papírem. Scedíme jahody a ty potom přepůlíme. Jahody rozprostřeme po banánech. Vyšleháme si sníh z dvou bílků do kterých přidáme špetku moučkového cukru→sníh lépe tuhne. V jiné misce smícháme med, třtinový cukr, vanilkový cukr, žloutky a tvaroh. Do tvarohu opatrně vmícháme sníh. Pokuste se bez hrudek (nám se to nepovedlo ;D). Tuto směs poté rovnoměrně rozprostřeme na jahody a banány. Pokud se bojíte, že se vám směs v troubě spálí, tak nahoru dejte namočený pečící papír. V troubě pečte zhruba 20 minut. Doporučuji se po patnácti minutách kouknout zda se vám něco nepřipaluje:). 
P. S.: Ohledně teploty a délky pečení se vždy řiďte Vaší troubou.

































Dobrou chuť:).
P. S.2: Chutná to výborně♥!

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Tak ten musím rozhodně vyzkoušet!
    Nákypy miluji, banán a jahody taky. Mňam, už se těším! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš se na co těšit:). Já jsem z toho nadšená:). A vážně to zasytí, což je super:). Mimochodem vidíš vzadu ty houstičky? Na ty dám taky recept:).

      Vymazat
  2. Jak jsi mi psala na blog, že to nebude nejzdravější, příjde mi to zdravé! :)
    Určitě musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem napsala:D:D? Sakra to jsem asi nechtěla:). Určitě vyzkoušej:). Je to mňamka:).

      Vymazat
  3. Sakra to vypadá skvěle! A žádná mouka nic.. super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě:). Myslím, že i bez vanilkového cukru se obejdeš, ale mamka má ráda, když je to provoněný:D.

      Vymazat
    2. Tak já většinou slazení řeším troškou cukru a stévií, takže bych tam trochu toho vanilkového klidně dala:-) No každopádně to zkusím:-)

      Vymazat
    3. O stévii často slýchám:)...je to dobrý? A jaká je cena?:)

      Vymazat
  4. A kam se žloutky?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééžiš sem zapomněla:O! No do tvarůžku:).

      Vymazat
  5. Že bych konečně zkusila nějaký nákyp? Tenhle vypadá na žhavého favorita :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě:). Já z něj mám každé ráno radost:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images