Čína s rýží [RECEPT]

10.2.13

Ahoj děvčata? Měly jste dneska nějaké ovocíčko? Já měla asi dvě jablka a klementinku:). Miluju, když si břicho zaplním ovocem:D. A dneska jsem měla mojí sváteční Corny. Chtěla jsem si vzít půlku, ale ta oříšková je fakt mega-mňamozní:D.
Dneska jsem tak dlouho otálela se cvičením až přijel otec. Sem prostě debil. Ale stejně bych dneska mohla dělat jen ruce, tak to není tak hrozné. Zítra si dám do těla:). Nebo aspoň v rámci mých dívčích možností (proč holky musí trpět? proč musíme mít zastracenou TU:D!!ano mám mé schopnosti vyjadřování se blíží dítěti).
Dneska vám sem hodím recept na čínu s rýží. Nevím, jak je to moc zdravý, ale rýža zachrání všechno a navíc jste po dlouhou dobu zasycené:).
Co potřebujete?

  • kuřecí prsíčka (2-3)
  • arašídy (spíš ty nesolený a kvalitnější:D, my měli obyčejné:/)
  • 1 cibule
  • 1 česnek
  • 2 pórky
  • olivový olej (1 lžička)
  • kari pasta (doporučuju, je skvělá)
  • sojovka, worchestrová omáčka (nelynčujte mě)
  • dijonská hořčice (1 lžíce)
  • sůl (podle chuti)
  • 2 pytlíky rýže


Nevšimejte si, že máme dvě misky. Neni potřeba.

Postup:
Maso/pórek/cibuli/česnek nakrájíme na kostičky či jiné patvary a hodíme do misky. Do misky přidáme kari pastu (koření),  1 lžičku worchestrovky a sojovky, 1 lžičku oliváče, hrst oříšků, 1 lžíci hořčice a sůl podle chuti.). Začněte vařit rýži. (Pokud chcete, aby maso bylo extra šťavnaté, tak do misky přisypte škrobovou moučku, promíchejte. Není to ale nutné.). Rozpalte pánvičku, hoďte to na ní masíčko a dělejte dokud není maso hotové. Nezapomeňte na rýži v hrnci
Na talíř si nandejte, kolik chcete a přidejte třeba okurčičku.
Jak vidíte, recept je jak pro idioty:D.
Ještě chci dodat, že jsem to nesnědla celé. Máma se zbláznila a nandala mi mega porci:D.

Máte rády činu? Děláte čínu s něčím jiným než rýží? Je podle vás zdravá?
Já čínu miluju:)!

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Takové domácí kung pao :D ale určitě to vyzkouším :) jen si vyměním maso za sojové či tofu :ú)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm...kdybych tam věděla co to Kung Pao je:D. Název slýchám často, ale ingredience neznám:D. Jo tofu chci taky vyzkoušet:3

      Vymazat
  2. Jé, miluju když jsou v takovémhle jídle buráky!Neměla jsem je ani nepamatuju, takže přísahám, že si je tenhle týden pořídím a inspiruji se receptem.
    Jinak dnes ovoce neproběhlo, zato zeleniny bylo nadprůměr a za to jsem za sebe ráda:)
    Já taky nejradši cvičím, když doma není mámy manžel. Máma už si na to dupání zvykla, ale jemu to asi docela vadí. Prý, že probourám strop! :-O :D
    já s "TOU" naštěstí tolika problém nemívám, většinou je mi dobře, ale zas taky to není pravidlem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Mě hrozně baví je chroupat:D. No...tak jsem ráda, že sem ti dala inspiraci:)! Já jsem dneska zeleninu úplně zapomněla:O! Saakryš...zítra to napravím.
      Pfff...probouráš:D. To jo:D. Já spíš nemůžu protože fotřík je divnej:D.

      Vymazat
  3. ja mam starsne rada cinu, robime ju podobne!
    Inak ak mas rada znacku Urban Decay recenzia tienov tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc dobře :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tak to bych si hnedka dala, vypadá to krásně! :))
    TAké nechápu, proč zrovna my musíme trpět, nechápu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně si jí udělej:). Trvá to chvilku:).
      Jsme prostě silnější, tak máme asi všechna břemena světa na svých ramenech:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images