Foodspiration

2.2.13

No dávat tenhle článek do receptů je trochu nadnesené chování, ale myslím, že někomu by tyto obrázky mohly být inspirací na obídek či spíše lehkou večeři:).

Omeleta ze tří vajec s mrkví a houbami+opečený pšeničný chleba a klementinka.

Těstoviny, fotu, špenát, ty tmavý kousky nepoznávám.
Salátek s rajčaty, špenátem, cibulí, tuňákem, rukolou.

Avokádo, kuřecí maso, rybka→burger!

Sushi s mrkivčkou, okurkou, rybou, mangem,....

Osmahlá zelenina (fazolky, cibule, mrkev) s lososem.

Jahody, lusky, okurka, rajče, tmavý chléb s arašídovým máslem.

Opečený chlebík s rukolou (tipuji), kuřecí/krůtí šunka+sýr.
Opečený celozrnný tous, s rukolou a vajíčkem, tak akorát udělaným. Miluju nedodělaný žloutek.

Opečený chřes+paprika+fazole+rajčátka.

Nejezte jako prasátka a zbavte se rychleji tukové vrsty, aby byly vidět vaše těžce odcvičené svaly!!

Snad jsem vám dala nějakou inspiraci:). Myslím, že když kouknete na obrázek, tak je hned poznat, jak se jídlo připravuje. Víte co je nejlepší na zdravém jídle? Že příprava netrvá tak dlouho, jako omáčky/knedlíky/atd.

Zdroj:Tumblr


You Might Also Like

12 komentářů

  1. mňam mňam, vyzerá to veľmi chutne všetko!

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty. :))
    Pokud máš i ty nějaká jídla odzkoušená, co ti chutnala, určitě přidej i své vlastní fotky, ráda se nechám inspirovat. :))
    Mimo jiné nemáš vůbec zač děkovat, když jsem objevila tvé stránky, byla jsem nadšená, tak proč o nich nedát vědět také ostatním?
    Děkuju za krásné komplimenty, moc to potěší a hlavně nakopne. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý nadšená...haha. To je super kompliment.
      Hele zítra budu dělat zepejkaný tvarohový nákyp s jahodami a banány ze hubneme-a-zhubneme.blogspot.cz, takže vše vyfotím. Navíc mamka bude dělat nějaký domácí houstičky, tak to všechno zdokumentuju. Snad moje recepty (které jsem ukradla) potěší:).

      Vymazat
  3. Jé,t ak jídlo vypadá bombově! :)) Hend bych si vyrbrala, miluji ty fotky! :))
    Poslední obrázek a text k němu je parádní, pravdivý! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vybírej a vař:))!
      Viď...já si taky myslím, že kvalitní život není o přežírání se nezdravejma jídlama:)).

      Vymazat
  4. Ty "tmavý kousky" budou asi řepa, ne? :) Jinak moc pěkný jídla, dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to taky myslím:), ale radši jsem to tam nepsala:):D. Navíc jsem si nemohla vzpomenout na název:D. Jen si dej:)).

      Vymazat
  5. Ten poslední obrázek ♥ ♥ kéž by jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele myslím, že zrovna ty to zvládneš;DD.

      Vymazat
  6. Ty burgery si udělám a už teď se na ně těším :) I když asi spíš s kuřecím masíčkem :) A "nedodělaný" žloutek taky miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak sem ráda, že jsem ti dala nějakou inspiraci:). Taky bych si mohla domácí burger udělat:). Takhle je vajíčko stejně nejlepší:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images