Promiňte

11.2.13

Ahoj holky.
Odvčerejška mě bolí hrudník když se nadechnu, takže dnešní cvičení bylo zrušeno, protože bolest se při pohybu rapidně zhoršila. Navíc mám 37,5 (já vím nic vysokýho, ale normální to také neni) a bolí mě hlava.
Dneska nejsem použitelná, ale třeba se to zítra zlepší. Uvidíme. Ahoj:/.


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jé, to mě mrzí.
    Děj se hlavně do kupy, zdraví je na prvním místě tak si lehni a spi pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. držím palce :) bude lepšie uvidíš

    OdpovědětVymazat
  3. Pořádně odpočívej ať ti je brzy lépe!

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně to mám já, teploty už 5 dní, o víkendu se k tomu přidaly i průdušky... Dneska šestý den bez cvičení, OPĚT!!!!, ale co naděláme.....

    OdpovědětVymazat
  5. To je hrozný...dneska jsem cvičila, ale nemohla jsem dělat jumping jacky. Tak hrozně mě rozbolel hrudník, že jsem musela poklusávat. Je to naprd...to je kvůli počasí. Ale co...cvičíme pro radost a dlouhodobé výsledky, takže pár dní nás nezabije:/.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to koukej pořádně zalehnout tu začínající nemoc a nedej jí šanci! Hodně pij a pořádný relax. Já už při teplotách nad 37 taky bystřím. Lepčí ležet dva dny, než pak celý týden to je jasný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taková uklidnětá, tak snad to bude lepší:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images