Slané palačinky se zeleninou

2.2.13

 Ahoj:). Zdravé jídlo je pro hodně lidí přímo horor. Já nechápu proč, dost často vás totiž to jídlo zasytí na delší dobu, nemůžete si nic vyčítat, je vynikající...
A víte, co dělat, když si něco vážně hodně nechcete upřít? Co třeba méně solit a sladit? To je potom hned lepší:). Moje čaje/caro je většinou zcela bez cukru:). Ale přece jenom dávám do čajů třeba jednu lžičku třtinového cukru. Můj hrnek je navíc obrovskej tak se to stratí. Další věc...dá se sladit jinýma zdravějšíma věcma než bílým cukrem. Koukněte se SEM je tu nejlepší článek o slazení jinými/lepšími sladidly.
Ježišmarja...jsem se rozkecala pardon.
Na recept potřebujete:

  • 4 střední brambory
  • 2 mrkve
  • nějakou tu cibulku ( množství podle vašeho uvážení)
  • 100 gramů mražených fazolek
  • koření podle chuti (chilli, česnek, pepř, podravka,...)
Palačinky
  • místo mléka jsem použila 1 lžíci sojového prášku Zajíc +voda→sojové mléko→objem vyberte podle sebe
  • hladká mouka (palačinky jsou tužší)
  • 3 vejce
  • sůl (malinko)


Postup:

  1. Oloupejte cibulku, mrkev a brambory. Fazolky rozmrazte. 
  2. V hrnci osmahněte cibulku a poté přidejte mrkev a fazolky. Nechte to chvilku prohřát.
  3. Přihoďte brambory. Osolte. Nechte ohřát. 
  4. V rychlovarné konvici si uvařte vodu, nalejte do poloviny hrnce.
  5. Přidejte koření podle vaší chuti. Já si to například udělala pálivější. Přiklopte pokličkou.
  6. Vařte tak dlouho, dokud brambory nebudou uvařené. Nechte přiklopené.
  7. Udělejte těsto na palačinky. (Vzhledem k tomu, že já jsem ty palačinky nedělala (máma), tak nevím poměry, ale snad umíte těsto na palačinky:)).
  8. Na pánvičku dejte olej. Žádný rybník z oleje prosím.
  9. Naběračkou nalejte na pánev směs na palačinky a opečte do zlatava.
  10. Nakonec si dejte doprostřed talíře palačinku na to kydněte zeleninu a je hotovo:).
  11. Dobrou chuť.
Já vím, že obrázek vypadá hnusně (můj bratr o tom pochyboval i na talíři), ale jídlo je vynikající! Na dlouho zasytí a když ne, tak si přidejte. Je to zdravé:).

You Might Also Like

6 komentářů

  1. mňam, vypadají krásně a musely tak i chutnat! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak slané palačinky jsem ještě nevyzkoušela. Nevím proč, ale zkrátka je mám zažité ve sladké verzi, tak ani nevím, zda by mi chutnaly. :D Ano, samozřejmě vím, že jsou to hloupé předsudky, ale co už. Určitě mohou být skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já tě chápu...já to tak mám s těstovinama. Naprosto nesnáším sladkou verzi:D. Je to fakt kekel. Ale co jsem neměla, je sladký kuskus...toho se trochu bojím:D. Ale tyhle palačinky jsou fakt moc dobrý:)).

      Vymazat
  3. palačinky na slano mám snad radši jak na sladko! :)
    mrkni: http://blogerky.cz/clanky/358/palacinka-na-slano

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale máš pravdu, že já tu sladkou verzi taky nemusím:). Ale jednou za pár měsíců si udělám radost, hodím na to marmeládu a mlaskám si. Slaná verze je lepší, protože fakt zasytí a může doplnit spoustu pokrmů:).
      A ty tvoje palačinky vypadaj skvěle! Ještě s tím masíčkem...mňam mňam:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images