Stránky plné receptů aneb nevíte co uvařit♥?

12.2.13


Ahoj holky:).
Už mě tolik netrápí bolest hlavy, takže jsem si řekla, že vám sem hodím nějaký ten článek. A nápad na článek mě napadl při brouzdání na netu... Dnes to bude o stránkách, kde je spousta dobrých receptů, které jsou převážně zdravé (o tom se dá, ale polemizovat, že ano:)) a já se jimi ráda inspiruji.
Stránky jsou krásně udělané, takže se budete orientovat. Vše je přehledně roztříděné, tak si najděte to pravé pro vás;).
Kliknutím na název se přenesete na určitou stránku.



Hubneme a zhubneme je moje snad nejvíc oblíbená stránka, co se týče receptů a tipů/rad. Recepty jsou lehké a přitom tak skvělé! Vůbec nechápu, jak slečna, co stránku vlastní, může stíhat dávat denně recepty.  A ještě počítat kcal! Na obrázku jsou jenom odřezky z různých sekcí receptů. Rozhodně to nejsou všechny! Tuhle stránku doporučuji, protože je vše přehledné a máte milion možností, co uvařit/upéct/ugrilovat. Je to ráj pro lidi, co chtějí hubnout nebo do sebe nechtějí cpát sračky:D!


Jezte s láskou. Toť moto blogu. Blog je velmi přehledný. Opět tři pr-zadnice receptů. Je jich teda méně než na hubnemeazhubneme, ale jsou stejně zdravé a vynikající. Určitě se tam podívejte, protože se můžete inspirovat recepty, které se hodí jak když vás honí mlsná nebo nevíte co na oběd. A párty můžete taky obohatit recepty z této stránky.


Receptů neni moc, ale určitě jsou zajímavé. Většina z nich je sladká protože recepty jsou zaměřené na snídani. Skvělé je, že většinou vše zmáknete během pár minut, takže vás to neobere o 3 hodiny času a přitom budete mít něco tak dobrého!


Možná některé zklamu, ale tahle stránka je anglicky. Avšak, když se podíváte na fotky jídel, tak myslím, že ani angličtina nebude překážkou. Fotky jsou krásné. Úchvatné. Lahodné. Hřejivé. Vážně se mi zbíhají sliny, když projíždím recepty. Pokud sem vás tou angličtinou otrávila, tak se nebojte, existují překladače a recepty jsou většinou psány lehčí angličtinou, takže no problemo. Navíc slova jako mix, bake, add, heat a tak určitě znáte:). Takže nebojte, všechno jde, když se chce:). A opět sem musela sekce jídel osekat, takže na vás čeká mnohem víc receptů, než je vidět na obrázku.

Tak a co vaše oblíbené stránky?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. stránok s receptami je naozaj strašne vela. Medzi moje oblubene patri určite www.varecha.sk

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. Že jsou na stránkách emca i recepty mě nikdy nenapadlo, musím je hned projet :) Já se často koukám na stránku toprecepty.cz
    Dennodenně se tam přidává hromada receptů, takže každý si tam najde to svoje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to je super:). Hned se tam jdu podívat:). Děkuju:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images