Today's and yesterday's workouts 46,47♥!

23.2.13

Holky....jsem naštvaná a smutná.
Dneska jsem necvičila, protože v Praze pořád jen a jen sněžilo, takže celá rodinka byla doma. Navíc jsme stěhovali nábytek, takže tu byl trochu frmol. Ale mě to tak štve! Mohla jsem si krásně dát do těla, když sem to včera vynechala. Nesnáším, když taková prkotina dokáže narušit můj plán:D!
Včera jsem byla vyzkoušená z ekonomiky. Jaké štěstí....hlavně když to neumíte. No něco jsem jí tam napsala, ale bylo to spíš okecávání, než odpovídání... Po škole jsem si šla udělat radost do Tesca, protože jsem si šla koupit linky a navíc jsem měla slevu 40 Kč(:D:D), tak jsem se rozšoupla(:D:D) a ještě si koupila krásnou rtěnku a lak, který jsem už dlouho chtěla.


Linky jsou samozřejmě nejlepší a určitě jste o nich slyšely, protože to býval velký boom. Mají super dlouhou výdrž a normálním odličovadlem je nedáte dolů. Chce to olej:D. Rtěnka má nádherný odstín. Je to taková pravá žvýkačková barva, takže pokud jste takovou hledaly, tak jí u firmy Miss Sporty najdete. Lak je taky Miss Sporty a má nádhernou zlatou barvu. Štěteček je široký, takže se s ním dobře manipuluje. Pokud ale máte úzké nehtíky, tak bude možná problém:/.
Krásná barva co? Akorát je docela výrazná, tak se budu muset docela překecat, abych jí nosila...ale ta barva je prostě super.




Skoro polovina snědená:D.


Lucí...takhle vypadá chleba s buráky, marmeládou a tofu:D. Fakt to bylo dobrý:).
Lidi. Kuřecí v jogurtu s bramborama z plechu je fakt dobrota. Opravdu doporučuji:). Masíčko se jen naloží na 2 hoďky do jogurtu a trošky hořčice a soli. Brambory na kolečka a šup s nimi na pečící papír a do trouby.
Já jsem fakt hlupoň. Neumim sem dávat články včas. Myslim, že v 22:38 už asi všechny spíte co? Ale i tak...jak jste se měly?

You Might Also Like

11 komentářů

  1. krásná barvička rtěnky :) ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. jáá nespím ani teď ;) a to vytržení z režimu taky nesnáším! zrovna dneska.. mě stačí když si jdu zacvičit, ale vím, že každou minutou se může vrátit rodinka i s návštěvou a už jsem ve stresu a ndám si tlik do těla, grr :/ rtěnka super, takovou chci! v týdnu se po ní ohlédnu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď spíš?:D
      Viď...je to prostě otravný...a hlavně, když o víkendu dělám kuloví!
      Doufám, že tě nadchne jako mne:).

      Vymazat
  3. Super rtenka!
    A tofu s marmeladou by mě nenapadlo :F

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc krásná:).
      No vyzkoušej...fakt je to moc dobrý:).

      Vymazat
  4. Tá farba rúžu je nádherná,takú som presne hladala.
    Pri najbližšej príležitosti utekám pre ňu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem pomohla. Mamka říkala, že jí tam nikdy neviděla, tak jsou asi nové odstíny:). Pak napiš, jak jsi spokojená:).

      Vymazat
  5. rtěnka se mi líbí, mám ráda takové barvy! :)))
    Mňam, jídla prostě na jedničku! :))
    Já doufám, že dneska mě také nevyvvolá, byla bych nahraná! :D
    Určitě sis cvičení vynahradila, moc to neber ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A cena byla pouhých 60 Kč O_o!
      Bylo dobrý:D:D.
      No jo...ale stejně mi vadí vynechávání:/.

      Vymazat
  6. ta rtěnka má nádhernou barvu :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images