Today's (the day's before yesterday,yesterday's) workouts 34,35,36♥!

12.2.13

Doufám, že vám stránky na recepty nějak pomohly:). Určitě se na stránky podívejte:).

Zdarec:). Předvčerejškem a včera jsem nedělala nic. Poprvé to bylo kvůli tomu, že jsem moc dlouho váhala, až přijel táta a včera jsem necvičila, protože mě trápí ta bolest na hrudi+teplota. Teplotu asi nemám (radši jsem se neměřila:D) a bolest na na hrudi moc nepovolila. Je to trochu lepší, ale cvičit se s tím nedá.















1) Abych se přiznala...jumping jacky jsem nedělala-klusala jsem, cvik "sidewinder mountain climbers" sem odflákla a nedala jsem si cool down a strečink. Takže jsem dělala jen 16 minut:).















2) Díky bohu za pilates. Pěkně jsem si procvičila ty svoje šunky:D.















3) Dopuručuji lehčí činky. Některé cviky sem se svými dvoukilovkami jakž-takž zvládala:D. Nevím, jak vy...:).


No a toť vše. Protože je článek krátký, tak vám sem hodím nějaké inspirativní obrázky, co vy na to? Pojďte se na ně vrhnout:).



Jak může mít někdo tak hezký úzký pas?:O
Bojujme za bříšáky!




Taky brečím:D!


Taky se těšíte na léto? Grilování, domácí limonády, ovoce, zelenina♥.
Těším se na tu dobu, až budu moct chodit jen ve spodním prádle  bez studu.

Svalíčky♥
Ztichni, pracuj tvrdě a buď trpělivá.
Zebere to 4 týdny, než uvidíš změny. Zabere to 8 týdnu, než to uvidí kamarádi a rodina.
A zabere to 12 týdnu, než to uvidí zbytek světa.
Pokračuj!
Budu radši pracovat pro tělo, co chci ne nesnášet tělo, co mám!!
Sice se to sem nehodí, ale fakt sem se zasmála:D.
Božíčku, nikdy sem sám v sebe nevěřil, ale potom, co jsem si přečetl tvůj plakát, já vážně věřím!
Nekončím, když sem unavená. Končím pokud sem hotová! 

Přesně takový zadek se mi dělá:D. Takovej nadzvedlej:D.

Tak, jak jste se měly? Cvičily jste? Četly jste? Stíháte? Těšíte se na léto? Jaké jsou vaše sny ohledně těla?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. rysuje se ti nadzvedlej zadek?jaktoo?nejaky spesl cvik?:D supr obrazky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele dělám jen ty cviky, co sem dávám:D. Musíš makat nejlíp denně:). Když zadáš na YT butt workout, tak ti určitě vyjede milion odkazů. Osobně doporučuju FitnessBlender nebo Cassey Ho:).

      Vymazat
  2. dáváš si pěkně do těla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny obrázky jsou super :-).. jinak cvičení podle F.B. - mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fitness Blender je nejlepší:). No co roztomilejšího může být, než že dva manželé cvičí pro ostatní lidi zadarmo:).

      Vymazat
  4. Ty motivačky nemají chybu, mě to vždycky nakopne :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď viď...já jsem na tom závislá:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images