Today's workout 26♥!

2.2.13


Vidíte tu čokoládku? Dneska jsem si dala 70% čokoládu s kousky pomeranče. No není to oříšková s tunami cukru, takže to byl divný pocit. Nikdy jsem totiž hořkou čokoládu nijak moc nejedla, a jestli ano, tak to je už dlouho.
Nooo...dnes jsem s cvičením začla až někdy v 16:50, protože fotřík se nějak nechtěl vyprdět z domu pryč. Ale i tak jsem si dala celkem do těla:). Dneska jsem si dala sice "jen" dvě cvičení, které dohromady dalo asi 62 minut, ale řeknu vám, že jsem byla docela dost drsně vyčerpaná. Ono když, máte kardio, posilování, kardio, posilování, atd. tak je to fakt drsný. Nečekáte než se vám načte další video, takže bez přestávek.















1) Cvičení na bříško. Zde se všechno krásně střídá, takže nebojte, nuda nehrozí. K cvičení nepotřebujete žádné činky.















2) Pokud chcete mít pevný, pozvedlý(prostě "vy"liftingovaný) zadeček bez celulitidy, tak doporučuji tohle cvíčo. Když sem byla v nějakým 18 minutách, tak sem dostala vztek, že nemám žádnou  rovnováhu a že už mě ta zadnice hrozně bolí! Jo...i stehýnka si zamakají:).
Vyzkoušíš. Selžeš. Nevadí.
Pokus se znova.  Selži znova. Selži LÍP!



Achjooo. Doufám, že jednou budu taky objektem holek, který budou toužit po mé postavě:)!

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Koukám, že cvičíme podle stejného "programu" nebo jak to nazvat :-)... jinak s tou čokoškou - já naopak pořád mlsám 85% nebo 90% čoko, takže když si koupím 70% nebo dokonce 60% tak mi to přijde jako mléčná :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš FitnessBlender? Ty dva jsou nejlepší:). Maj super udělaný workouty:). Pane bože...90%:DDD? To jde spolknout? To bych asi nedala ty jo:D!

      Vymazat
  2. s tou čokoládou si mi urobila chute. Tiež mám akurat jednu kvalitnu doma. Idem si dať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda...jen mlsej ale zdravě:)).

      Vymazat
  3. Určitě budeš! :))
    Jsi dobrá, že vydrží cvičit celou hodinku. Mi kolikrát stačí těch necelých 40 minut s Jill a už se modlím, aby byl konec. :D Už jsem si na to nějak zvykla. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha. Děkuju. Ty mě umíš povzbudit:)!
      Hele musíš si dávat čím dál větší zátěže:). Hoďka je tak akorát, tak to někdy zkus:). No nebo takhle...hlavně ať to funguje:)!

      Vymazat
  4. Hmm, to cvičení vypadá dobře, zkusím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě:). Zaručuji super výsledky:).

      Vymazat
  5. Já mám naopak hořkou moc ráda! :))
    Svičení vypadá krásně! ;)
    A také mám stejný sen jako ty, chci být už taky taková..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdybych jí jedla častěji, tak si asi taky zvyknu:). Protože když chutná tolika lidem, tak proč ne mně?:)
      Já si myslím, že ty se svýma 53 kilama na 173 cm jsi skoro u cíle:). Teď jen nabírat svaly:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images