Today's workout 29♥!

5.2.13

Myslíte, že je to hodně sladké/nezdravé? Já se v těhlech štítkách ještě moc nevyznám:/. Poradíte?
Ahoj spolucvičitelky:). Dneska se mi vůbec nechtělo nic dělat:D. Ale i tak jsem si dala asi 40 minutek:). Těště se až Vám sem dám recept na domácí houstičky. Něco tak dobrého jste neměly:)! Já si odteď každou školní svačinu ještě více užívám:). 
Potřebuji dvě rady. Zaregistrovala jsem se na stránku kaloricketabulky.cz. Ta stránka je fakt super, protože se dokážu přibližně orientovat v kcal, který přijímám a vydávám. No a vyšlo mi, že pro při své váze/výšce a aktivitě, bych něměla překračovat nějakých 1600 kcal, pokud chci hubnout. Včera jsem si zapsala jídelníček+aktivitu a výsledek byl.....1000 kcal! Že je to nějak hrozně málo? Já jsem vypsala vážně každé jídlo, nikde jsem nešidila a aktivitu jsem dala 77min domácího posilování (což je pravda). Mám přidat na porcích? Protože já jsem je zmenšila, protože někdy jsem dokázala sežrat dvě misky špaget.
Druhá věc....to mlíčko nahoře? Co si o něm myslíte? Je hrozně dobré a možná, že si ho už nikdy nekoupím, protože mi ho přinesla matička z práce, ale...i pro ostatní holky bych ráda slyšela váš názor:). Děkuju jste zlatíčka:-*!















1) Jsem si řikala, že ta asiatka nevypadá nějak aktivně, ale šíleně jsem se spletla a teď mi to je skoro líto! Ona si to jede v největší pohodě! Fakt dobrý:)!















2) Znáte světově uznávané cvičení P90x? Znáte Tony Hortona? Jestli ne, tak se s ním zde seznamíte...a je to fakt milý chlapík:)! Hezky předcvičuje společně s holkama:).















3) Ona jich dala 100! To já jsem si jich dala asi 80:). Nepočítala jsem to, ale nějaké velké přestávky jsem si nedávala.















4) A jéje:). Jdem na nožičky:)!















5) Bože. Moje bříško:). Jo a tyhle holky z BikiniModelFitness vypadaj slabě, ale docela uměj makat! Akorát ta kamera je divná...pořád jí přejížděj po těle. Bůhví kdo to točí:D.















6) Místo tý tyče jsem použila dvě dvoukolové činky:). A teda...jednou jsem si dala dobrovolnou přestávku, potom jsem kamarádce musela vyfotit sešit z chemie:D.















7) Video je doporučeno lidem, co nemohou usnout:). Já si to dala jako zavěrečné protahování:).


Do léta to společně zvládneme:)!


Tak co? Cvičily jste? Jaký byl váš den?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Jj, dnes jsem cvičila 20 minut HIIT s Maruškou z Rutiny a zítra přemýšlím o Zuzce :)
    To mlíko bych si sama nekupovala, raději si koupím nějaké ochucené sojové, nebo rýžové, co není nadupané cukry, ale zas myslím, že jednou za čas si ho dopřát můžeš když ti chutná :)
    Obdivuju všechny, kteří ty kcal počítají, já jsem na to fakt strašně líná, i kdybych to měla zkusit jeden den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm...hned se jdu na Marušku podívat, třeba se mi její cvíča zalíbí:). Jo máš pravdu, někde se po sojovém či rýžovém kouknu:). Mám doma sojový nápoj Zajíc, který mi chutná, tak třeba zkusím ten rýžový.
      Heleď za mě to počítají kaloricketabulky.cz, samo si to přidavá kcal:).

      Vymazat
    2. Zajíce mám čerstvě taky a hrozně si ho šetřim jak mi chutná :D
      nojo, ale když já jsem líná si to i vážit :D :-/

      Vymazat
    3. To stačí odhadovat:D. Ale prava, že mě samotnou to nebaví....taky jsem dva dny pozadu:D...

      Vymazat
  2. Tak u toho příjmu mám dilema jako ty,můj příjem by měl být 9 000 KJ a momentálně mám o polovinu míň.. Takže tvůj doporučený denní příjem ber s nadhledem, ale pokud máš takový výdej, beru ještě chůzi a další potřebný věci k normálnímu fungování, tak těch 1000 Kcal je málo, takže bych být tebou přidala na porcích! ;)

    Mléko není nejhorší, určitě bych ho nezatracovala, ale je tam hodně sacharidů, takže bych si ho dala v den, kdy nebudeš mít veký příjem S. ;) Myslím si, že k snídani s kaší nebo s něčím to bude pěkné spestření! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakryš holka...mi to teda vedeme:D! No asi to nějak navýším, aspoň ovocem:).
      Dobře...na mlíčko se vybodnu:). Ale teda je dobrý ke cornflakům:).

      Vymazat
  3. 1000kcal? Tak to bych tipovala tak na mou večeři :DD Fakt, spíš trochu přidej, někdy je to i tak, že nehubneš právě proto, že jíš moc málo a metabolismus se proto celej zpomaluje atd... ale to ty určo víš a nějak to chytře vyřešíš :) Jinak P90X je super, pár videí jsem už taky cvičila :) A ty videa, kdy ženská cvičí a kameraman jí natáčí tak akorát jak se jí houpou prsa fakt nemůžu vystát :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to vím, ale potřebuju to dennodenně připomínat a vtloukat do hlavy:D. Pořád mám pocit, že málo jídla je dobrý na hubnutí-hloupost:D. Já bych P90x chtěla vyzkoušet, ale určitě je to strašnej záhul:D. No kouknu po tom:).
      Jo ty videa sou divný...ale ty holky uměj makat:D.

      Vymazat
  4. Ahoj, ty videa znám - cvičí se podlenich opradu dobře!:)
    Co se týká tvého dotazu na ten mléčný nápoj.. bílkoviny převažují nad tuky, což je dobře, ale je tam i dost cukrů, což už tak dobré není. Avšak proč si semtam něco takového nedobřát, ne? Nejsme přece stroje!;)
    Jinak souhlasím s Beautygloss - měla bys přidat. Tělo nemusí hubnout právěproto, že mu něco chybí a ukladá si zásoby na horší časy!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děkuju za super rady:). Jsem hrozně ráda, když mi takhle pomáháte:).!

      Vymazat
  5. V tom jsem se taky moc nevyznala. taky mi to vždycky ukazovalo, že jím strašně málo. Tak jsem přidala a nakonec mi přišlo že jím strašně moc a byla jsem z toho ve stresu. tak jsem se na kaloricketabulky vyprdla. Sice si to občas jen tak pro zajímavost spočítám, ale nedělám to každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm...sakra:D. Ale zase je pravda, že večer v posteli mi kručí v břiše. Asi i tak možná o trošičku zvětším porce a semtam přidám chleba se šunkou:). Ale nepřežírat se;D! Děkuju za rady:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images