Today's workout 30♥!

6.2.13

Třicátý workout! Třicet dní zapisuji na blog, jak cvičím! Co jsem zjistila?

  1. Mám pevnější/menší zadeček. 
  2. Začínají mi vylézat první buchty na bříšku. Těším se na další:))!
  3. Už moc nefuním do schodů:).  Jakože, třeba se trochu zadýchám, ale nebolí mě stehna/lýtka a je to prostě příjemná změna:).
  4. Hezky se mi vypracovaly ruce:). Ale teď jsem je zanedbávala, takže musím zas zamakat:).
  5. Poznala jsem VÁS♥! Holky mám vás moc "virtuálně" ráda:)! Jste mi hroznou oporou a děláte mi radost, že mě sledujete a komentujete. Je to super, že se všechny snažíme změnit k lepšímu a být spokojené či šťasné. Děkuju vám:).
  6. Jím zdravěji, v menších porcích, snažím se vyhledávat zdravější náhražky. Zkouším vaše super recepty   a zatím se daří:).
  7. Objevila jsem tofu a chci si ho bezpodmínečně koupit! Nevím, jestli mi bude chutnat, ale těším se:).
Dneska se mi, abych se přiznala, nechtělo cvičit, protože jsem byla hrozně unavená. Tak jsem koukla na jeden díl Lost Girl(doporučuji, jde koukat online;)), najedla se, umyla nádobí, projela vaše blogy....a pak v 18:20 jsem začla cvičit:D. Dívný co...když sem byla unavená? Jenže sem si řikala, že bych neměla nechat tělo bez pohybu, i když byl tělocvik. No a protože jsem začla tak pozdě, tak jsem si dala jen dvě cvičení. Ale lepší než nic...co myslíte? I když teda...bylo to jen posilování, ale pěknej záhul:D.















1) Ty šíleně hezký plavkyyyy! Ty šíleně úchylný záběry na tělo! Ta šílená bolest břichaaa! Prostě šílenej workout:D. Ale doporučuju na břicho. Docela si to dává holka:D. Mimochodem kolem 9:20 jsem to stopla a dělala jsem jumping jacky, high-knee, abych se trochu rozproudila.
P.S.: Ten pakůň kocour mi při tomhle cvičení lehl na břicho:D.















2) Cassey. Miluju tvá cvičení. Stehýnka brečela:).



































































Miluju kočkovité šelmy:).



















Typické. Lidský život se pořád zrychluje.















Jaký byl váš den? Něco zajímavého?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tak to už vypadá na slušný návyk, když jsi se odhodlala i unavená :) Taky mám pocit, že už se tolika nezadýchávám a je to super!
    Tofu je mňamka, ale kdybych si poprvé koupila neochucené, asi bych ho už příště nechtěla, na začátek doporučuju uzený.
    Dnes jsem si dala jedno video z Body Revolution, vyluxovala celej barák - což je docela záhul, uvařila si nové jídlo na oběd a taky se jím lehce přecpala, nakrmila jsem slepice a ve volných chvílích pořád čučím do netu a hlavně na blogy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo...mě přišlo, že je škoda neudělat nic:D. Hej BR mám stáhlé, jednou jsem to cvičila a pak to zatratila...což je asi blbost co?:D
      Jo tak uzený jo...hmmmm dobře dobře:). Kouknu po tom:).
      Jo luxování, ještě celýho baráku, je určitě dobrá aktivitka. A ještě je čisto:D. Oooh...jaké nové jídlo?:) Ty máš slepice?:D To je roztomilýýýý:3.

      Vymazat
    2. No BR bych rozhodně nemohla cvičit za sebou, asi by mě to unudilo, ale občas když nevím co je mi dobré. Akorát dnes mi to nějak nedělalo takový problém jako kdysi, asi se mi fakt ta kondice zlepšila či co?! :D
      Dělala jsem cizrnu na paprice s pŕkem podle Hanky Zemanové ( tenhle recept je veřejný i na netu)
      Nojo, od loni jak byl ten boom se zdražením vajec i mamka zasáhla a teď serou všude po zahradě! Ale jsou to pipinky hodný a šikovný, vajíčka mají obří a občas i dva žloutky :-))

      Vymazat
    3. Já si myslím, že sis fyzičku zákonitě zlepšit musela:). Což ti (nám) přeju:).
      No tak mohlo bejt dobrý...zkusím to najít na internetu:). Díky díky za receptík:).
      Juziiis...slepičky musejí být roztomilý. Sestřenka měla a já se jich vždycky bála:D. Ale slepičky sou skvělý:D. Serou po zahradě:D....aspoň hnojej:D.

      Vymazat
  2. Moc gratuluju k úspěchům! :)) Jen tak dál.
    Jinak fotky jsou parádní, takové mám ráda.
    Tofu jsem měla včera poprvé, ale moc mi nechutnalo. Tak jsem zvědavá na tvůj názor. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu:). Ještě to bude ale dlouho trvat:).
      Viď...mě vžycky nakopnout:)!
      Tak uvidím:). Třeba budu spokojená s tím uzeným:).

      Vymazat
  3. A nechtělo yb to ěnjakou fotku aby jsi se nám pochlubila jaký jsi udělala pokrok? :))
    Gratuluji k výsledkům, jen tak dál! :))
    tvoje workouty se mi fakt líbí, jsou super! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotku bych mohla dodat, ale bohužel centimetrově se zas tak nic moc nezměnilo:/. Spíš na pohmat mám vše pevnější:). Ale myslím, že za měsíc by bylo co pozorovat:). Mám i fotky z 9.1, takže myslím, že je to ideální:). Děkujuu:).
      Děkuju:). Snažím se je nějak hezky kombinovat, aby nebyla nuda:).

      Vymazat
  4. přeju ti, aby si pokračovala dál! máš můj obdiv :)
    rozhodla jsem se také se sebou něco začít dělat, takže - Jillian! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...sama si to přeju:). Protože skončit s tím? To by bylo fakt na nic:/.
      Faaakt? Tak to jsem ráda:)! Určitě piš své poznatky:).

      Vymazat
  5. Přidávám se k fotce, taky by mě zajímalo :)
    chtěla jsem taky začít ale není to pro mě, nevydržela bych, raději začnu běhat a k tomu semtam nějaké ti cvičeníčko :) tvoje videa jsou supr, zase ukládám do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleď...vyfotím se a uvidím, protože centimetrově nijak nic extra neubylo:). Heleď kdyžtak si dávej denně třeba 15 minutek:). To nezabere žádnej čas a je to ideální:).
      Nebo běhej...já budu taky běhat v létě:). Jo tak to je super:). Třeba ti nakonec k něčemu budou:).

      Vymazat
  6. U nás ve škole má teda tělocvik stejný efekt jako háčkování - nic tam neděláme :D Jinak já tak pozdě raději necvičím :D protože při cvičení hrozně dupu a to by sousedi asi neměli moc radost (musí jim stačit můj ranní budíček pro ně :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha...háčkování:D. No ono u nás to taky neni zrovna intervalovej trénink:D. Ale počítá se ten chabej volleyball:D. Náš soused dole nedokáže, nic říct, takže:D...ale tohle bylo posilování, tak to hluk nedělalo:D:D. Cvičíš rááno? Páni:D!

      Vymazat
  7. Koukni se na celej film a uvidíš i konec :P http://www.movie2k.to/Fast-Girls-watch-movie-1936670.html okud ti nevadí angličtina, i když určitě je to někde i v češtině. Já jsem to úplně taky prožívala, nejlepší část z celýho filmu :))))

    Sakra to jsou super poznatky, už pro tohle to stojí za to nikdy nevzdát! Tofu je dobrůtka! Ten první workout jsem jednou zkoušela, jo bohužel jen jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee...tak to určitě stáhnu:). Děkuju ti moc:). Vypadá to jako super film:O! Těšim se na něj:).
      Jsou viď? Proto si myslím, že by jsi na tom měla zase začít makat:). Já tohle cvíčo dělala snad taky poprvé;D.

      Vymazat
  8. Tak to mě Akišek ještě na břicho nelehá, ale věřím, že je to jen otázkou času :D Taky Tě mám moc ráda :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha kočky jsou hrozně nevhodní partneři na cvičení:D. Jeee...já tebe taky:-*.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images