Today's workout 31♥!

7.2.13

Maso osolíte/opepříte, uděláte na pánvičce a pak šoupnete na 20 minut do trouby→maso je měkké a vynikající.  Brambory omejete, nakrájíte na kolečka a pokládáte na pečící papír (na plech), můžete na každý brambor kápnou olivový olej. Cibuli a mrkev ogrilujte.

Ahoj holky:). Dneska krátce, nestíhám učím se dějepis:D. Teda "učím". 13 stránek A4 nezvládám:D.















1) Nevěříte, jak jsem nadšená. FitnessBlender má další 1000 calories workout! Miluju, miluju, miluju to! Cvičení je pěkně rozdělené warm up(rozehřátí), HIIT, posilování rukou, posilování bříška, cool down (zklidnění)+strečink. Fakt dopuručuji. Sice jsem si asi kolem 36 minuty řikala, že mě to nebaví, ale v 1:12 jsem si řikala, že to uběhlo mega rychle. Takže nepřestávejte a makejte. Uběhne to jako voda:).

Dneska jsem měla svátek:). Ve škole mi popřáli a doma? Maminka mi udělala mega radost. Setkaly jsme se u vchodových dveří, a já si řikala :Sakra...co tu tak brzo dělá:)?. Tak jsem se jí ptala, ale nějak neurčitě mi odpověděla. Pak přišla s tím, že šla z práce v 11, aby mi šla koupit dárky:D. Což mě udivilo, protože mi řikala, že mi bohužel na tenhle svátek nic nekoupí:D. Prvně mi dala čínu z Pandy, což jsem ocenila ale snědla jsem tak 70%. Vynikající. Dále mi darovala bázi pod oční stíny, co jsem si přála. Pak! Mi předala tašku se slovy:Netuším, jestli se ti to bude líbit...což mě trochu vyděsilo:D. Ale byl to krásnej kabát s olivkama ve vínový barvě:)! No jsem šťasná, protože je moc hezkej:). A prej, že se mi nebude líbit:D. Ještě mi darovala sukni z NY, která stála jen 30 Kč! Je zelená, obyčejná do pasu, ale mě se hrozně líbí:). A víte co mi dal brácha? Oříškovou Corny tyčinku:DDDD. Takže hezký svátek Verči:)!

Co jste dělaly vy?:)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Dodatečně přeji také vše nejlepší k svátečku! :))
    Já jsem si dneska hezky zacvičila, protože pátek a víkend celkově budu mít náročný. Zítra se chystám na ples, v sobotu jedu na koncert a v neděli se přesouvám do Olomouce (v pondělí zas škola, ble). Ale zítra si dám ráno asi kardio a potom se vrhnou na ten nový workout na bříško se Zuzkou Light. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:). A co jsi cvičila? Jé...tak se nám vyfoť, jak se vyšňoříš na ples:). A teda koncert by mě zajímal...kdo/kde bude hrát:)? Já budu mít teďka týden volno, tak budu cvičit a chodit konečně plavat:). Nový workout? Musím se podívat:).

      Vymazat
  2. Jé, tak ti opožděně také přeji všechno nejlepší! :)
    Je super, že se ti dárky líbili a udělali ti doma rodost! :))
    Jídlo na obrázku vypadá krásně, někdy vyzkouším. v jednoduchosti je krása! ;)
    A workout mě zaujal, vyzkouším, až se zmátořím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, jaký opožděně:)! Tipuju, že jsi ani nevěděla, že se jmenuju Verča (což se nedivím, myslím, že jméno nemám nikde napsané), takže klid a děkuju:*. Jo heleď dárečky fakt potěšily:).
      Taky si myslím, že jednoduchá jídla jsou nejlepší:). A fakt to bylo moc dobrý:).
      Přeju ti ať se co nejdřív uzdravíš:).

      Vymazat
  3. Krásné dárečky, tak je to správné :) tak všechno nejlepší Verunko :*

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně všechno nejlepší a samé splněné sny :-)
    Mám dvě kamarádky Veroniky a už mi tu pro ně leží dvě 300 gramový Milky, tak snad potěší.
    Máš super mamku, překvapení jsou prostě super, kdo by je neměl rád? :D

    To cvičení jsem ještě nezkoušela, vždycky když to pustím, nějak mě odradí ten nudnej mužskej hlas. Ale zkusím tomu dát šanci. Jsi po něm hodně vyřízená? na mě to právě působí hrozně spavě, ale budu ráda, když mi vyvedeš z omylu ;)

    A to hlavní! Slintám nad tím talířem!!! Já mám takovou hroznou chuť na maso a to tvoje je tak šťavnatý a to nemluvím o té příloze..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:). Jsi hrozně hodná:).
      Tak to jsou určitě Verči spokojený, protože kdo by nechtěl dáreček:D!?
      Já mám taky ráda překvapení, která jsou teda pozitivní, ty negativní jsou většinou ty nejhorší:D.
      Heleď já zvuk vypnu a povídám si s mamkou nebo si pustím hudbu a je to v pohodě:). Jinak ten chlápek mi nepřijde tak monotóní, já to při tom cvičení ani nic moc nevnímám takže,...ale myslím, že jen kvůli hlasu bys to něměla zavrhovat, protože jejich videa jsou úžasně propracovaný.
      Haha jen slintej:D...bylo to šťavnatý a měkkoučký a ta mrkvička..hmmm:D♥.

      Vymazat
  5. Opožděně všechno nejlepší :)) takový krásný dárky, máš hodnou maminku!
    ty videa co sem dáváš mě zničí :D včera jsem se inspirovala a dnes nemůžu chodit po schodech, fakt díky :D


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu:)), jo maminka nikdy nezklame.
      Ty podle nich cvičíš? Takt to mě mega těší:). Ani nevíš jak:).

      Vymazat
  6. Tyjo celý bych to asi nezvládla..
    A to jídlo vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleď stačí si třeba dávat delší přestávky a hned ti to půjde lépe:). Nebo vyzkoušej jiné workouty od FB.
      A to jídlo je stejně dobrý jako obrázek:)! Určitě to vyzkoušej, je to lehký:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images