Today's workout 32♥!

8.2.13

Vidíte nový vzhled? Co na něj řikáte? Já ho ještě asi nějak vylepším....sice to umím v Photoshopu (nejsem sice expert, ale pár let..) ale design naprosto NAPROSTO neovládám:D! Vůbec netuším, jak udělat hezkou úpravu. Ale tohle je celkem hezké, ne? Víc to vystihuje aktuální směr, kterým se blog odebírá.

Tenhle čajík doporučuju:). Hledala jsem nějaké drby o tomhle čaji (chemie, škodlivost,..), ale nic jsem nenašla, tak snad to není nějaká shitka. Opět se v tom nevyznám:). Vím jen, že je fakt dobrej:).

Dneska jsem psala ten děják:D. Haha to bylo vtipný....všichni si radili, nikdo nic nevěděl:D. No uvidíme. Jo a nedávno jsme psali přepadovku z účta. Třídní průměr byl prosím 4,7, za 50% už byla pětka. Jo a největší chytračka, která měla na vysvědčení jen jedničky, dostala za 3. A to už něco řiká...neměli tam dávat věci, co jsme nebrali.















1) Ta její postava! A to oblečení:). Ono nakonec na hezky stavěných lidech jsou nejhezčí cvičící úbory:D:D. Pěkně vás bude bolet prdelčička a nožičky. Břísko si taky přijde na své.















2) A protože bříško nemá co odpočívat, dáme mu ještě jeden workout. Video je také určeno na štíhlejší pas. Sice nevím, jestli to fakt jde, zeštíhlit pas cvičením, ale když tam pořád tak rotuje, tak na tom snad něco je. Myslíte, že člověk s nevýrazným (já) pasem, může mít díky cvičení pas štíhlejší a víc definovaný?















3) A protože celkem zapomínám na ručky, tak jsem si neodpustila 5timinutovku s holkama (holkou) z ToneItUp. Líbí se mi, že se mezi cvičeníma nekecá a rovnou se cvičí:). Prostě rovná záda, zatnuté břicho/zadek.
Holky! Ani nevíte, jak moc to chci! Chci být takhle krásná a fit! Věřím, že je to můj osud:DDDDD!


Jak se vám dnes vedlo? Co budete dělat o víkendu? Nějaké receptíky? Nová cvičení:). Klidně mi sem hoďte odkazy:-*!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tvůj vzhled je bomba! :))
    workout máš zase krásný, s tímhle tempem z tebe za chvilku bude kost a sval! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo děkuju, ale stejně to musím nějak vylepšit:D.
      No to nevím...hrozně v to doufám, ale...no prostě v to musím věřit:D! Děkuji:).

      Vymazat
  2. nový vzhled se mi moc líbí, super výběr obrázků:)
    od téhle značky čajíků jsem měla celou sadu, jsou bezva
    receptíky by to chtělo, co? tech není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:):). Jsi hodná:).
      Já mám právě taky celou sadu:D. Hrozně mi ještě chutná s karamelem a to ho nemusím:D.
      Jo receptů právě nikdy dost není:D!

      Vymazat
  3. Impra má vynikající čaje, to Ti schvaluju :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images