Today's workout 33♥!

9.2.13

Dneska jsem se fakt potila!
Ahojte holky:). Dneska vám neřeknu asi nic zajímavýho. Vlastně ano...příští týden mám volné, takže budu chodit plavat mojí mamce do práce:). Už se na to sakra těším, protože jsem dlouho plavat nebyla a navíc plavání je super způsob, jak si zacvičit a mít atletickou postavu, škoda jen, že nemůžu chodit několikrát každý týden, protože mi končí škola zároveň s mamčinou prací. Ale v úterý končím v 12:50, tak se pokusím aspoň v úterý plavat:). Uvidíme, jak na tom bude moje lenost:D. Ale snad to zvládnu:). Za ten relax to stojí:). Doporučíte mi nějaké efektivní protáhnutí/rozehřátí a plavecké styly, které jsou fakt účinné:)? Já jsem tak dlouho neplavala že znam jen znak, kraul a prsa, tak nevím, jestli nejsou nějaké nové zabijácké způsoby...ale když nad tím přemýšlím, tak asi ne co:D:D?
Dneska jsem si hezky zacvičila, ale hrozně jsem se zpotila. A říkám vám fakt šíleně:D. Já si neuvědomila, že jsem v kuchyni, kde je zaplý topení a navím máma vařila...ale teda fakt já na nějaký bikramjóze:D Po docvičení jsem se musela jít vykoupat a úplně vyměnit oblečení (ponožky i kalhotky:D:D). Zní to nechutně, ale aspoň jsem viděla své tuky brečet:D. Legíny a tričko jsem musela dát usušit. Boty též:D.
Zase jsem přemýšlela...když někdo sportuje a snaží se vynechávat sůl, není to špatně? Protože s potem odchází i sůl...co myslíte?
Dneska jsem jela hezky od shora dolu:). 















1) Mě tak potěšilo, že při běhu(do stran→dovnitř) se mi neklepe tak mohutně zadek jako dřív:D.















2) Kdyby místo kecání cvičila, tak by to bylo lepší:D.















3) Aby to bylo fakt pro začátečníky, tak by to chtělo kilovky. S těma mejma dvoukilovkama jsem trochu zápasila. A to nejsem zas takový začátečník:/. Musím si pořídit lehčí činky, abych zvládala víc cviků bez přestávky.















4) A zase packy:).















5) Moc hezké a povedené cvíčo:).
5) Slečna je docela drsná a její cvičení ze začátku mi přišlo divný. Když sem cvičila a přemýšlela, co vám o něm napíšu, tak sem měla na mysli jen jedno slovo:"Debilní!". Ale asi od 3 minuty to bylo lepší:).















6) Škoda. Cvičení mě nebavilo tolik jako když sem ho cvičila dřív:/.















7) A bylo to tohle cvičení, kde ze mě lilo nejvíc. Jeden cvik "street fighter" doteď nechápu. Vůbec nevím, jak se tam mají střídat nohy. Sem asi idiot:D. Ale dostala jsem během cvičení toho cviku fakt šílenej vztek! Radši jsem si prodloužila sprintování na místě.















8) Tohle cvičení mi nic moc neřeklo. Jo a místo tý tyče jsem si vzala dvě dvoukilovky.















9) Při cvičení jsem si řikala: "Snad už jsem za hranicí 3 minut..." koukla jsem a byla jsem za hranicí 8 minut..to mě trochu překvapilo:D. Prostě neumím odhadovat.

A jaké video before and after mě vážně zaujalo? 
TOHLE! Protože slečna není vyfocená, ale pěkně se kroutí, takže vidíte všechny strany, všechny úhly, změny... Začínala na 86 kilo a skončila na 67 kilo. Má 168 cm.

Jaké jsou vaše plány? Plavete?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Já si musím oblečení sušit po každém svém cvičení :DD A s tou solí bych řekla, že je to pravda. Na jednu stranu to lidi se solí přehánějí (jídla z kfc, polotovary...) ale zase jsou i ti, kteří ji vynechávají až moc, to je ale taky špatně. Musíme najít nějakej střed :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb, jak se byt cvičícího člověka stává sušírnou:D:D! Já právě moc nesolím a ani to nikde nijak moc nepřijímám z hotových jídel tak nevím:). Ale snad jí mám dost:D

      Vymazat
  2. Já cvičím u mě v pokoji a často jen ve spodkách a sportovní podprdě. Úplně nejradši bych cvičila nahatá, ale to už bych si připadala divně :D
    Závidím možnost bazénu, já už tam nebyla ani nevím, kdy naposled ? přemlouvám pořád toho svýho, ale je línej si kupovat plavky ale je fakt, že mi to ani tolik nevadí, protože nechci, aby očumoval kozatý hubený baby a pak vedle sebe uviděl verlybí mládě :D
    Za ty tvá videa tady jsem vděčná, spousty jich totiž neznám a zítra se chci fakt zničit. Přiznám se, že po večeři dnes padla za obět zmrzlina Carte dore♥ achjo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a úplně jsem ti zapomněla pochválit nový design! :-)

      Vymazat
    2. Děkujuu:).
      Já kdybych cvičila jen ve spodním prádle, tak bych se musela skrývat před bratrem:D. No já jsem právě taky ráda za bazén, ale nemám vůbec čas:D. Máma chodí z práce jako já ze školy:D. "Kozatý hubený baby" a "velrybí mládě" mě fakt upřímně pobavilo:D:D:D! Prosimtě, nejsi na tom nijak hrozně, takže se bát nemusíš. A kdyby byl tak nespokojenej, tak by si nějakou pipinu našel:D:D. Takže klídek:D. JO a víš co? Kup mu plavky k narozeninám:D! Jo tak jsem ráda, že ti ty videa pomáhají:)! Hrozně mě těší, když někomu pomůžu, jak v aktivitě, tak v tom, že nemusí ztrácet čas hledáním videí:).

      Vymazat
  3. Já taky suším po každém cvičení :D
    A musím hned do sprchy!
    A plavat jsem jednu dobu chodila, ale máme v okolí jen jeden bazén a vždycky je naprosto přeplněný :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň je vidět, jak poctivě cvičíme:D!. Miluju sprchu po cvičení, velmi se vyžívám v délce sprchování:D.
      To je škoda no...co třeba najít nějaký čas, kdy tam lidi nechodí?:/ Navečer nebo tak:).

      Vymazat
  4. Desing je krásný :-) prosím tě kde bereš ty workouty? Znám akorát cassey.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele projíždím youtube jako šílená:D. To bude tím, že znám polovinu všech videí:D:D:D. Ale Cassey je stejně nejlepší:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images