Today's workout 37♥!

13.2.13


Aaaaah. Dneska se mi cvičilo překrásně. Nic mě  nebolelo, nic mi nepřekáželo. Užívala jsem si to:)!















1) Juchů! 40ti-minutové cvičení! Krásně ucelené:)! Tohle vám strašně moc doporučuji:)! Hrozně se mi líbily cviky, protože spoustu z nich sem neznala. A ještě lepší bylo, že se nedělaly velké přestávky na ukázání cviku. Akorát bych možná doporučila lehčí činky:D. I když...neni to správná challenge! Takže si vemte nějaké středně těžké:D. A pokud jste machříci, tak klidně i těžší:D! V tomto cvičení je zahrnuto rozehřátí, ruce, nohy, bříško a cooldown.
















2) A protože jsem tohle video zas tak nehledala, tak sem byla zpocená už na začátku:D. Moc hezké cviky, kterými jednou určitě docílíte postavy jako mají andílci VS♥! Při cviku "fly with dead lift" sem si vzala činky, protože mi to jinak přišlo fakt lehoučký:D.















3)  Chcete tělo do plavek? Tak si tohle dejte 3x a výsledky se dostaví.

Víte, co je divný, že slovo kvrdlat je špatně a dobře je kvedlat:D. Bože. Kvedlat. Co je to za slovo? Vždyť ani nijak nezní:DDDDD.

Znáte popsugartvfit? Jestli ne tak si určitě potvrďte odběr na YT:).

You Might Also Like

10 komentářů

  1. zbožňujem tvoj blog!! :)) vždy tu dáš skvelé typy na cvičenie ktoré som predtým ešte necvičila!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těšíí:). Ráda pomůžu k lepší postavě:)!

      Vymazat
  2. Uuu ten chlap ;)
    Na cvičení určitě kouknu :) kdoby nechtěl být, jako andílci VS ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:D. Je dosti pěkný:D. Určitě se koukni:).

      Vymazat
  3. mmm, ten chlapík tak hezky kouká..nemáš nějaký kontakt? :DD Jinak to video VS jsem taky jednou cvičila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha:D. Mít kontakt, tak bych na tý fotce byla taky:D:D.

      Vymazat
  4. Hmmm, takové chlapisko hned pro začátek :-D
    Tyhle ženské znám, už jsem s nimi cvičila dva workouty, jedno bylo na zadek a jedno bylo to tvoje druhé. Jejich videa fakt fungují a často i bolí a to je dobře! :-) To poslední asi vyzkouším dnes :)
    A tenhle kanál znám, ale teprve ze včera díky tobě :-P:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sem si řikala, že by vás ty holky mohly začít nudit:D.
      Jsem ráda, že se ti videa líbí:D. Protože mají hroznou spoustu cvičení a ty můžeš vybírat do alelůja:D. Ráda jsem ti ho poradila:*.

      Vymazat
  5. Přesně, taky jsem asi 10 minut slintala nad tím borcem, aaaaaaach :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě:D. A myslím, že tohle je dokonalá postava...neni to špageta a uzenáč, ale pěkná sportovní postava, která není přesvalená:D. Mňam.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images