Today's workout 38♥!+úvaha

14.2.13

Haha. Můj 158. článek :D. Volejte policii :D. Těch 8 článků, co nevidíte, se taky počítá.
Dneska sem si udělala dobrou snídani, vynikající oběd, 2x super  svačinku a večeře mě čeká. K snídani sem měla přes noc namočené vločky v sojovém mléce a k tomu jsem si ráno umixovala dvě jahody s trochou kravského mléka. K obědu jsem měla vepřové v mrkvi s bramborami. A potom sem si upekla domácí musli+menší jablíčko a před chvílí jsem dojedla domácí houstičku se šunkou a vajíčko. Sem přežraná:D.
Na oběd a musli vám přihodím recept:D. Domácí Musli určitě znáte, ale opakování je matka moudrosti, jak říká slečna z blogu eatandrunandlove. Od ní jsem se ho i naučila:D! Ten obídek byl super, tak se těšte:).
Ty cereálie nejsou spálené, jen je tam trochu víc medu a třtinového cukru.















1) Už jednou tady video bylo, ale proč si ho nedát znova:D! Rozhodně doporučuji na začátek každého cvičení, co v sobě neobsahuje cardio:). Krásně se procvičíte, prokrvíte svalstvo, a tak dále.















2) Pokud nevlastníte činky nebo láhve vody, tak jste nahrané. Tenhle workout vyžaduje činky:). Jde o osm cviků, které se cvičí ve třech kolech. Video je pro slečny (pány?), co chtějí hubnout:).















3) Zjistila jsem, že nemám pořádně vypracované tricepsy. Takže video bylo vhod. Navíc božská Becca:)!















4) Mohlo to být delší. Je škoda, že se spíš cviky ukázaly, než pořádně cvičily:/. Ale dejte si ho denně 3x a budete mít vražedné svalstvo(možná:D).















5) Noooo...poprvé mě Becca nepotěšila. Moc cviků na 10 minut. Video mě nasralo a bylo úplně k ničemu. Ale zase...dejte si to 3x denně a bude to lepší:).

A čím dál víc se rozšiřují články o tom, jak člověk nemá mít žádnou inspiraci. Já nevím....já s tím nesouhlasím. Já mám dvě kamarádky, které mají ukázkovou postavu a rozhodně se stravují normálně a mají dost pohybu. A že nemáme koukat na fotky ostatních holek? Proč? Mě to třeba strašně motivuje, vím, že jde dosáhnout toho, co chci. Ale já nechci nařachanou postavu s 10% tuku. Chci atletickou postavu jako má třeba Cassey Ho nebo Rebecca Louise(ta blondýnka). A to jsou úžasné postavy. A já v nich nemám mít motivaci? No promiňte...to jinak nejde. Nebo například holčina z the-beauty-gloss.blogspot.cz. Moc se ti omlouvám, ale proč sakra nevím tvé jméno:D? Hledala jsem ho i u tebe na blogu:D. Ty jsi sice ten článek měla taky...ale víš, že jsi pro spoustu holek inspirace (např.mně)? A já si prostě nenechám vzít moje inspirace:D! Je to pro mě fakt důležitý:).
 I když mam inspiraci v někom jiném, tak samozřejmě jsem šťastná za svoje změny k lepšímu. To je přece jasně:)! Ale pořád na tom nejsem tak dobře, abych si řikala, jo vypadáš úžasně a jsi mi sama sobě inspirací:D. Já vím, že jsem nejlepší, nemusíte mě přesvědčovat:D.
No doufám, že jsem nikoho nenaštvala, ale takhle to cítím já:). Chtěla jsem vám to říct:). 
P.S.: Já jsem byla ale odjakživa úchyl na cizí fotky/obrázky.

Co vy?
:)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. beautygloss je supr no :)
    a kdybychom neměli doma musli milion, taky je udělám! :D
    a dáváš si dost do těla, tyjo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neřeš:D. Stejně si je udělej:D. Je to lehký a aspoň spotřebuješ to co doma máš:D. Haha...děkuju...snad se nějak nepřetrénuju:D.

      Vymazat
  2. Já si včera koupila 4 vaničky jahod (14 kč za ks! no neber to) a ještě mi dva zbývají, strašně je miluju♥
    Já mám v pc složku plnou inspiračních holek, ale všechny jsou podle mého názoru normální, pevné, vysportované a štíhlé. Netoužím po ostře vyrýsovaných svalech. Já budu štastná, až se to na mě nebude klepat, budu mít svůj (klidně větší) kulatej zadek, ploché nevyklenuté břicho a ....ehm jsem náročná, ale ne tak, aby mě fit obrázky nějak deptaly, že se jím nepřiblížím, páč si vybírám podle mě reálné.
    Holky to určitě myslely dobře, je důležitý mít rád hlavně sebe s vrozenými dispozicemi, ale mě zrovna fitspo fotky nijak nedeprimují, právě naopak.
    Beautygloss je úžasná, právě že ona není žádný photoshop, nebo nedrží nic striktního před soutěží a přesto je krásná a opravdová! pro mě taky obrovská inspirace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiš já se vždycky tak rozepíšu až hrůza :-O

      Vymazat
    2. My máme doma dvě vaničky jahod:D. Musím je už sníst:D. Nebo to bude plesnivý:D.
      Já inspiraci hledám už jenom na tumblr. Nejlepší stránka ever:D. Přesně, já to tak taky cítím:). Já vím, že třeba nebudu "dokonalá", ale vysportovaná/vycvičená postava je prostě vždycky krásná:).
      BG je prostě kočka nad všechny kočky:)!
      A já jsem ráda, že se rozepisuješ:). Ráda to čtu:-*.

      Vymazat
  3. Beauty gloss je pro mě také velikánskou inspirací :))

    OdpovědětVymazat
  4. Posledním odstavcem jsi mě moc potěšila :)) Je pravda, že inspiraci potřebujeme, aby nás zkrátka něco hnalo kupředu. A to, že ze začátku je tvou inspirací někdo jiný, ale zato reálný, vůbec nevadí, jednou se dopracuješ k tomu, že budeš sama sobě skvělým vzorem! :)) Jinak jsem Nikča, a holkám nade mnou moc děkuju! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě potěšila Nikčo:). Právě, někdo reálný:). To je to důležité:). Já doufám, že se dopracuju k tomu, abych byla i ostatním vzorem:)!

      Vymazat
  5. Miluju vepřové s mrkví! A to musli vypadá fakt dobře:-) Inspirace je dobrá, špatné je jen chtít vypadat přesně jako ta modelka/fitnesska/... z čehož má člověk pak tak akorát deprese.. podle mně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď viď:). Je to vynikající:). Jasný no...navíc musí se brát ohled na to jakej člověk si dává inspirace:). Já mám 158 cm a nějakých 49,7 kg, takže vím, že nebudu nikdy vysoká jako ony:D. Ale s váhou(tělem) toho můžu ještě dokázat, protože nejsem ani plnoštíhla a ani extra oplácaná, takže já deprese nemívám:D. Jednou to bude aspoň trochu podobné:D!

      Vymazat
  6. Já třeba svůj článek nemyslela úplně tak, že bychom neměli mít inspiraci. Spíš jsem chtěla poukázat na to, že bychom tu inspiraci měli hledat převážně v sobě. Mít nějaký bzor určitě není nic špatného! Jenom se k těmto vzorům dle mého názoru někteří až moc upínají a jsou nešťatsní z toho, když nemůžou dosáhnout cílů, které pro ně nejsou reálné. Asi tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jasný:). Já nechtěla nějak hanit tvůj názor:). Ona je inspirace a inspirace:). Někdo reálný, kdo si to udrží i při normálním životě a někdo kdo si to udrží dva dny před soutěží:):). Akorát na mě to vyznělo až moc:D. Ale to je můj problém:):).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images