Today's workout 39♥!+fotky, papání, nákupy....

15.2.13

!Hola seňoritas! ?Qué tal? Neumim otočený znaky:D.
Dneska jsem se byla podívat do DMka, Billy a číňanů:D. K ťongům nerada chodim, protože jsou mi nesympatický. Ale potřebovala sem nutně spodní prádlo. Musela jsem vám to nafotit, protože to jsou tak nádherný kousky:O. Takový jsem třeba vůbec v obchodě neviděla. (Navíc my totiž nejsme moc finančně zajištěný...peníze by byly, ale to by si je pán domu nesměl nechávat jen pro sebe). Většinou mají hnusný nebo stojej jedny 100,- a přitom kvalita je úplně stejná jako u číňanů. No takže tak:D. 
V Bille a DMku jsem pořídila většinu věcí, co jsem chtěla tak je to super:).
Se spodním prádlem jsme koupily kabelkyyyy♥. Tahle je mojí a fakt jí miluju. Že je krásná:)?

 Maminčina:). Moc krásná a hlavně(!) prostorná.

Vypadaj, že jsou vysoký, ale nejsou (snad:D).

Já je tam nemohla nechat. Nesnášim řůžovou, ale tyhle jsou tak hnusný až jsou roztomiloučký:)!

Vidíte ty mašličky? Prostě ňuňu♥.

Rýžový nudle jsou moje závislost. Nevim, jak moc jsou zdravé, ale já je miluju. Čočka je zdravá a velmi dobrá. Nebojte se jí;). Mám doma vločky, ale tyhle sem si chtěla nechat na domácí musli:). Ty od Emca jsou  na to moc drahý:D.

Tofu za 20 Kč! Kdo by to nebral:). Jen se musím naučit ho ochutit? Nějaké rady, recepty?

Chlebíček, který naprosto miluju. Je hutný a fakt dobroučký:).
A KONEČNĚ AGÁVE! MILUJU TU CHUŤ!

Je to vlastně ještě tvaroh, když má 0,2% tuku? Já se fakt neorientuju:D.

Cuketka na domácí chipsy. Už se těším:).

Nejlepší hrneček se skvělým čajíčkem


Svačinka po cvičení. Měkký tvaroh, jedno vajíčko a bílá ředkvička. Moc dobré. Zjistila jsem, že tvaroh se dá jíst jen tak s mandlemi, vajíčkem, ovocem,...



V mističce mám ovesnou kaši s rozmixovanou mandarinkou a jablíčkem:).

No samozřejmě to není všechno nakoupené, ale fotit všechno se mi nechce:D. Sakra, mam zaseklý kuře v krku:D:D. 
Tak se pustíme na to cvičení....
Dneska jsem si dala kratší dobu:). Chtěla sem tělu dopřát víc klidu:).

1) Ze začátku se to zdálo jako super cvičení, ale...! Opakují se zde dva cviky pořád dokola a to je fakt nuda! Pak se sice cviky změní, ale stejně se jedou zase dokola. Cvičit tohle video sem dokázala 21 minut:D. Což je výkon.
P.S.: Ke konci už sem měla v rukách činky, protože to jinak bylo, jak když nic nedělám.
1) Jak může někdo tak vychrtlej zvládat všechno co dělá? Její tělo vypadá tak strašně křehce! Ale teda fyzičku má krásnou. Umírala jsem asi jako ten kluk:D. Nejhorší cvik je "sumo squat jump". Moje stehna fakt umíraly. Jo a jak je cvik "Low-ab leg lifts", tak jak si sednete a jdete tělem dolu,....já si nevšimla, že za mnou přišel kocour a já jsem ho tou hlavou (která měla setrvačnou sílu díky dopadajícímu tělu(ne neumim fyziku, tam možná kecam blbosti)) praštila až chudinka odjel. No bylo mi ho děsně líto:/. Se mě potom bál:(.

No a jak jste se měly? Co jste dělaly? Co jste papaly? Těšíte se na víkend? Já ano protože mi dávají ráno Pretty Little Liars♥.

You Might Also Like

25 komentářů

  1. No ty kabelky! Jsou super!
    A též spodní prádlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že na fotkách nic nevynikne jako naživo:/.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta modrá kabelka je od ťamíků? krásná! :) jinak tofu mám ráda ale (zatím) jen marinované a to si dělám normálně na panvičcce s cibulkou a paprikou, k tomu rýži, mnam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...a stála asi jen 350,-...a fakt vydrží, není špatně udělaná:). Tak to vyzkouším i s tím normálním, děkuju za receptík:). Já mám doma i uzené tofu a to je moc dobrý:).

      Vymazat
  4. Téda, vidím, že jste dneska dobře pokoupily. :))
    Na kolik tě vyšly ty vločky v Bille a jaká je gramáž, prosím? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak 500 g už vidím, tak ještě tu cenu. :D

      Vymazat
    2. Prosimtě stály myslím 15 Kč:), takže pohoda:).

      Vymazat
  5. Já si tofu dávám do zeleninových tvarohů jen nakrájené na kostičky a pokapu ho olivovým olejem. Nebo ho přidávám do různých zeleninových směsí s červenými fazolemi, kde celou směs ochutím hlavně česnekem a červenou paprikou. ;)
    A ten hrníček chcii! :D Já jsem loni příteli vyšila na polštářek toho "Fuck yeah!" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to určitě vyzkouším:). Zeleninový tvaroh jsem ještě nezkoušela..dobrej nápad:)!
      Hrníček jsem dostala k Vánocům:D. Jeee...tak to musel bejt nadšenej, takovej super dárek:O!

      Vymazat
  6. ta první kabelka? :O sen! odkud je, jestli se můžu zeptat :) fakt tak krásnou jsem dlouho neviděla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže od číňanů:). My jí kupovaly na Petřinách, ale kamarádka má ze Sapy:DD.

      Vymazat
  7. tofu tofu!!! musím se podělit :) nejím mléčné výrobky, takže tvarohový dort je tabu, ale - rozmixuj tofu natural, ve vodní lázni rozpusť hořkou čokoládu, smíchej to, dala jsem tam i strouhanej kokos, popř. ještě přislaď. do mističky si naskládej třeba bebe sušenky jako "korpus", na to nakolečkovanej banán, na to nalej na to tofu s čokoládou a navrch třeba jahody, lesní směs, cokoliv. Nech to ztuhnout v ledničce a ráno se na to vrhni :) skvělá věc, vážně. není tam cítit ta "tofuová" chuť a je to spíš takovej čoko pudinkovej krém. boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No coooože:O! Tak to je bomba...taková příprava by mě fakt nenapadla:O! Mockrát ti děkuju, určitě to někdy musím vyzkoušet, protože mě fakt zajímá jak to vlastně celý chtuná:). Jsi vážně šikovná a já ti mockrát děkuju:)!

      Vymazat
    2. to se rádo stalo, určitě to zkus :) bůh žehnej americkejm veganskejm receptům! těším se na další články :)

      Vymazat
    3. Ty američani jsou prostě božský. Nevím jak to dělají, ale jejich fotky vždy vypadají úžasně:D! Asi všichni mají zrcadlovky:D. Hrozně jim závidím výběr a ceny ovoce, zeleniny a všech možnejch ingrediencí:/.

      Vymazat
    4. mají asi nějaký fotogeničtější jídlo :D taky jim docela závidím.
      jenom tofu update - dneska jsem si pro to tofu hned běžela a udělala jsem ho tentokrát bez korpusu a čokolády = jen rozmixovat tofu, vanilkovej cukr, asi 5 jahod a pár datlí na doslazení, nakydat do mističky a naházet na to lesní plody. lepší dezert si neumím představit :) jsem zvědavá na tvojí variaci! :)

      Vymazat
    5. Já jsem si zatim jen dala chleba s marmeládou a na to tofu na plátky a rozdrcený buráky a říkám ti....byla to fakt delikatesa♥! Hrozně mi to chutnalo:D! Jsem ráda, že mi dáváte takový super tipy:). A tenhle receptím vyzkouším možná dříve, protože je míň náročnej:). Děkuju:).

      Vymazat
  8. Ta vaše kabelky jsou fakt krásné, tak snad vydrží. A super, že máte s mamkou podobná vkus, to my se s mámou ve větší míře spíš neshodujeme. A spodáry ani nevím, který bych si vybrala, kdybych si měla vybrat ty nej. Čočku baštim často a ráda, ale víckrát sahnu po té červené, která je rychlá hned.
    K tomu tofu ti moc neporadím, já mám doma koupené přímo koření na tofu, ale to bílé se dá používat i na sladko, např :http://triathleteskitchen.tumblr.com/post/41010807565/chocolate-tofu-cake

    Ten chlebík z Dm mám taky ráda, akorát mi na něm sejří, že se nedá moc namazat a dát do něj náplň jako klasické pečivo a vzít třeba do školy, jelikož se děsně láme :-/ A já tomu tvaroh furt říkám :D občas jsme tenhle měli taky doma.
    Jsem zvědavá na ty cuketové čipsy, už jsem na ně dřív taky narazila, ale nějak jsem se k tomu dosud nedokopala a to mám zrovna cuketu doma.
    A dík za tip na svačinu, tahle kombinace by mě teda nenapadla ( já nejsem obecně teda moc nápaditá).
    Jinak se mám docela na hovno, jak cvičebně tak po stránce žrací, ale beru to naštěstí optimisticky a každé ráno doufám, že už se probudím do svého režimu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my máme docela často stejný vkus, ale když nemáme, tak se na sebe dokážeme teda pěkně nasejřit:D. To víš tvrdohlavé ženy:D.
      Hmmm taky se kouknu po červený, ani nevím, jestli sem jí měla.
      A sakraaaaaaaaaa....někdo kdo miluje Tumblr a má tam recepty. No to je super:D. A ten recept vypadá fakt skvěle...vůbec by mě takový použití nenapadlo...děkuju moc:-*.
      Jo je to blbý s tím chlebíkem...je takovej, že ho musíš sníst doma:D.
      No jsem ráda, že sem dala tip na sváču:).
      A optimismus je hlavní:D! S tím jde všechno líp:D.

      Vymazat
  9. Hej ta modrá kabelka a ty kalhotky mašličkový, aaaaach, máme stejný vkus :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já kupuju jemné ovesné vločky v Lidlu. Půl kila za 15,-Kč.

    Kabelky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Já do toho Lidlu asi fakt potřebuju čím dál tím víc. Já mám jemné vločky od Emca, ale ty teda stojej 25 nebo kolik:/.

      Vymazat
  11. V Lidlu si ještě kupuju směs ořechů s rozinkami (200g) za 40,-Kč a teď mi tam ještě zachutnal bílý krémový jogurt 3,5% v balení po čtyřech, vůbec není kyselý jako třeba Activia.
    A jejich čokolády s vysokým procentem kakaa mám v práci v šuplíku. Každý den jeden dílek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozinky nejím:/. Ale ten jogurt by mohl být dobrý...já totiž Activii samu o sobě nemám ráda...vadí mi jejich reklamy a "nejlepší výsledek" na světě. Jsem ráda, že si takhle zpříjemňuješ den čokoládou a ještě kvalitní:). Já se musím naučit jíst ty vysokoprocentní, ještě mi moc nejedou:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images