Today's workout 40♥!

16.2.13

Jůůů...tak už je to dokonce čtyřicátý workout, co jsem zapsala. To číslo se vážně zvětšuje a zvětšuje:).

Dneska jsem si dala Jillian a její Extreme Shed and Shred level 2. Cvičení má 54 minut, takže ideální:). 
Cvičení můžete jako vždy stáhnout na uložto. Je to balíček všech levlů, takže bude trvat trochu déle, než to stáhnete, ale vyplatí se;). Já přemýšlím, že bych tohle video jela po delší dobu, ale nevím. Já jsem spíš na pořád nová a nová cvičení, ale zase když vím, že s ní jsou fakt super výsledky:D. Sakra já nevím:D. Mě to cvičení nepřišlo zase tak těžký, tak mě to odrazuje. Je to fakt složité:DD:...no lepší bude to zařazovat do občas do svého cvičení.















1) Taková menší ukázka, jak se tam cvičí:). Ve videu jsou dvě moc milé a hezké cvičenky, takže je to takové estetické:)). Jillian vypadá zase krásně, ale to je už pravidlem:D.
Jo a mám takový svůj úspěch. Udělala jsem most, který je také součást cvičení:). Sice není dokonalý jako ho dělají gymnastky, ale dala jsem ho hned napoprvé:). Když sem ho zkoušela před pár měsíci(jako fakt nevím, kdy jsem ho zkoušela, je to už doba:D) tam sem ho fakt nedávala:D. Člověk musí najít ten způsob (a sílu) a už to jde:). Jo a co se mi nelíbilo? Že mě na konci při józe ,nebo co to bylo, hrozně bolely záda:/. A to já nesnáším:). Ale samozřejmě se to dá rozcvičit-protáhnout.
No dneska jsem udělala takovou recenzi:D. Cvičily jste tohle cvíčo?
Musím jít udělat tabulku v Excelu do školy! Nesnáším to, protože sou to blbostiiiiii!
 A pak mám si udělat domácí burákové máslo nebo cuketové chipsy?


You Might Also Like

17 komentářů

  1. Určitě burákové máslo. :))
    Já si dneska dala jen lžičku a měla jsem pocit, že musím sežrat celou sklenici. :D Naštěstí jsem se ovládla. :)) Zatím mám to kupované, ale budu si muset už vyrobit i své vlastní, když všude kolem vidím bezva recepty.
    Jinak mě pravidelné cvičení s Jill velmi baví, ale začala jsem zařazovat také Cassey, jednou jsem jela Zuzku a ještě se pokusím o cvičení s Bobem, když je prý dobrý na zadeček, ten já potřebuju zlepšit. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doobře:). Uvidím, jestli máma přežije to mixování:D. Já právě měla jedno burákové máslo, ale to bylo slané, takže mi moc nechutnalo. Udělám si svoje bez ničeho nebo s troškou agáve:). Cassey je pro mě jednička:)! Chtěla bych jí cvičit pořád dokola:)! Škoda, že nemá ucelená cvičení:/. Nebo jsem jí málo projela videa:D. Boba si asi taky jednou budu muset dát...vypadá fakt mile:).

      Vymazat
  2. Ja bych to taky viděla na burakove máslo ;DD Každopádně chipsy z cuketa zní taky zajímavě, tak budeš asi muset udělat obojí a pak se nám pochlubit, jak se ti vedlo ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec sem udělala chipsy:D...mamka neměla náladu na poslouchání mixéru:D. Pochlubím se:D...ale...no uvidíme, jak to bude chutnat:D.

      Vymazat
  3. Teda, tak to jsem si myslela, že už od ní znám dost videí, ale tohle je mi novinkou. Asi to stáhnu. Já už bych dneska nedokázala každej den jet s Jill, ale ráda ji tak 1-2x do týdne zařadím. Most udělam ,al nejdřív se musim zarazit o hlavu a pak až zvednout tělo rukama :D a už vůbec bych to nedala třeba ze stoje, to jde mimo moje chápání!
    Excel vůbec nechápu, nikdy jsme to ve škole nedělali (ano, měli jsme na to samé dementní učitele, kteří nám radši povolili jít místo práce na internet)
    Ať už uděláš jedno nebo druhý, tak nám dej vědět o výsledcích ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo...tohle je právě dobrý, protože je dlouhý, ale zase. Jillian pro mě není na prvním místě:D.
      Já excel chápu, ale ty debilní pravidla! Každá učitelka nám řiká něco jinýho:D. Takže on je to taky boj:D.
      Dám:).

      Vymazat
  4. hezky :) líbí se mi jak cvičíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji převelice:). Teď ještě jestli cvičím efektivně:).

      Vymazat
    2. tohle cvičení ještě neznám ( a to jsem si myslela že od Jillian znám už všechno :D ), takže děkuju za tip:)
      a samozřejmě, že si udělej burákové máslo!! :D

      Vymazat
    3. Vážně? Fakt ho neznáš:D? Tak to je hustý:D...se divim:D! Si připadam dobře:D:D:D...hahaha ne:D.
      Nakonec jsem udělala oboje:D.

      Vymazat
  5. Přidala jsem k tomu článku odkazy, kde recepty na buchty najdeš :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Heleďte slečno, doufám že je tohle jen dočasný výpadek, jinak budu moc nešťastná a rozzuřená! :-P už teď si připravuj výmluvy! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože jsem nenapsala žádný článeček? Nestíhám:D. Ale teďka jsem sepsala nějakej paskvil:D.

      Vymazat
    2. no jistě, člověk navykneš nějaký pravidelnosti a pak najednou ani prd! :D Ne, chápu, že blog neni pupek světa a hlavnější je žít :) jen jsem si říkala aby se po tobě neslehla zem úplně :-O

      Vymazat
    3. Neee jasněže ne:)! Nemohla bych skočit jen tak:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images