Today's workout 44♥!

20.2.13

Nazdar dračice:D.
Ne začneme seriozněji. Ahoj děvčata(:D).
Dneska jsem psala opravku z chemie. Měla jsem jedničku:D:D. Chápete, prvně mám 5 a pak jedničku...a proto mam na vysvědčení pořád 3....možná bych se měla před písemkou učit, abych nemusela psát opravky.
A další zajímavost z dneška...byla jsem na Hobitovi. A? Já byla spokojená:). Bylo to natáčený v krásným  prostředí na Novém Zélandu, takže jestli se vám líbí příroda, tak si to rozhodně užijete:). Příběh je dobře propracovaný, což je super, protože se vám tím vysvětlí určité nedostatky a nevědomosti, které se mohly objevit po zhlédnutí Pána prstenu. Herci jsou opravdu talentovaní, radost pohledět:). A snad nejlepší jsou ty efekty. Nepoznaly byste, že je polovina vytvořená počítačem:O! To je něco tak krásného, že doporučuju si tam zajít. A udělejte si sváču...je to na 3 hoďky:).
















Nejlepší je ta písnička. Naprosto jsem si jí zamilovala:)!
















1) Je to takové lehčí cvičení, které zvládne každá z vás holky:). Mně je líto, že to bylo až moc lehké:).















2) Jillian a její Yoga Meltdown level 1. No...znáte můj postoj k józe? Na mě je to pomalý a dokola se opakující. Ale naprosto věřím, že těla se díky józe opravdu zlepšují a zpěvňují. Možná, že se tohle cvičení hodí před spánkem, protože je trochu uspávající:D. Ani Jillian mě nepřesvědčila:D. Ale zkuste to:). Kamarádka říkala, že jí jóga chytla, tak třeba i vás:).

Dneska máma udělala těstovinový salát. Moc dobrá záležitost;)! A tofu se tam vážně hodí:).

Odcházím. Jsem znavena. Dobrou Co vy holky? Nestíhám číst blogy:/. Nějaké novinky? Tipy? Recepty?  

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Co se týče jógy, zkus Boba Harpera - Yoga for Warrior. Doporučuje ji i Nikki Finn.

    Odcvičila jsem, je to hodinový program a fakt mi to uteklo a výborně jsem se protáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo:)? Tak za zkoušku to určitě stojí, tak to asi stáhnu:). Děkuju moc:).

      Vymazat
  2. jogu meltdown mám ráda i já a to fanoušek jógy nejsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bylo to lepší, než když sem zkoušela jógu poprvé, ale...moc mě to nenadchlo:/.

      Vymazat
  3. Hobita jsem si zamilovala hned, tenhle žánr je úžasný :) a efekty?? WOW!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď viď! Je to překrásný...Peter Jackson je prostě fakt šikovnej:). Doufám, že udělá i další stejně dobrý díly:)! Prý mají být tři, tak se těším na další dva:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images