Today's workout 45♥!

21.2.13

Ahoj holky...dneska zase krátce:).
Je zima, sněží, málo piju, dneska jsem spala 6 a půl hodiny,...což znamená, že jsem totálně bez energie. Je to hrozný...a obtěžuje mě to.
Dneska to bylo ve škole vtipný...když učitel zkoušel z biologie, tak se ptal spolužačky (ta nejchytřejší z nejchytřejších-bez ironie:D) na něco o kreační teorii a ona, že "Z anorganických látek se vytvoří organické látky...to způsobuje Třetí říše...." a celá třída dostala výtlem:D. Ona chtěla říct Třetí síla(jakože bůh), ale nějak se jí to nepovedlo. No ona celá biologie a zeměpis byly vtipný hodiny:D. Achjo...aspoň nějaký potěšení:D.
Chtěla jsem vám sem dát fotky, ale lenost a únava dělá svoje...
















1)FB(druhý workout) doporučovali nějaké kardio, tak jsem si dala Cassey. TA tu vypadá fakt krásně:)! Miluju to tričko a hlavně ty boty! Doporučuji:).















2) Tak tady jsem poprvý cejtila, že jsem fakt utahaná... Někdy jsem si musela dělat přestávky, ale i tak se mi video líbí:). Stehýnka někdy dost řvaly:D.















3) No nevim:D. Ruce mě po blbejch 4 minutách bolely jak čert. Tiff doporučuje dát si video 3x a já se k tomu také přikláním.















4) Cassey...jsi zabiják. Ale tohle video je jedno z tvých nejlepších:). Je to sice tortura, ale vyplatí se:D. Fakt je to účinný:D. Moc se mi líbí zajímavé cviky, které rozhodně nenudí:).

Toť vše. Mějte se krásky:)!
Co vy a zima? Máte energii? Kde jí berete?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. super! cvičíš fakt důkladně :)
    ale dáváš si taky jednou týdně oraz, žejo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo..někdy si ho dávám:D. Ne vždy mám náladu:D...Ale nedělávala jsem to:/.

      Vymazat
  2. workouty, co josu tady znám moc dobře, jsou super! ;)
    Také mám ráda takové ty vtipné hodiny! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je miluju...člověk se odreaguje:):D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images