Today's workout 48♥!

24.2.13

Peklo! Bílé světlo na konci tunelu. Třesu se jak ratlík!
Bože...dnešní cvičení bylo drsný:D. Fakt sem se zpotila jak prasátko, svaly pracovaly, mozek odmítal a zároveň chtěl jít dál. Dneska jsem si dala tabatu+HIIT od Fitness Blender. A protože mi je jasný, že o tabatě nejspíš víte úplný hovno kuloví jako já, tak vám se napíšu(zkopíruju:D) nějaké informace.
Tabata je vysoce intenzivní způsob cvičení, který byl původně vyvinut pro japonské rychlostní bruslaře. Za tímto tréninkem stojí japonský vědec Izumi Tabata. V rámci tohoto tréninku si můžete zvýšit neuvěřitelným způsobem svou anaerobní kapacitu. Zároveň s fyzičkou se vám zvedá i síla.(Zdroj:http://jachcizhubnout.cz/2012/06/tabata/)
Pokud vás tohle cvičení zaujalo tak se podívejte zde:http://www.jujutsu.cz/clanky/tabata-intervaly-ktere-vas-chyti. Článek vám všechno vyjasní...
Takže...tohle video je kombinace tabaty+HIIT a posilování. Můžu vám to vážně doporučit...ale jedině pokud už cvičíte nějakou dobu. Není to pro začátečníky:). Srdce máte jenom jedno a ono by s tímhle mohlo mít docela problém, věřte mi a nehrajte si prosím na hrdiny! Dejte si cvičení do záložky a pusťte si ho až budete mít něco za sebou (hlavně nemějte nadváhu) a budete cítit, že vaše tělo je připravené na opravdové mučení. A hlavně...dávejte si to ve dnech, kdy máte energii, protože vás to o ní docela dost připraví. Já jsem fakt unavená:). 
Video je plné kliků, výpadů, posilování, planků, jumping jacků, atd...
Je osm sérii po 20ti vteřinách a následuje 10 vteřin odpočinek. Zdá se vám to lehké? Ani náhodou!

Nikolko(the-beauty-gloss.blogspot.cz) tohle je něco pro tebe:D. Zkus si to dát a pak poreferovat. Neboj...nebudeš tu čekat, než se vysvětlí cvik, ten se ti ukáže v horník růžku videa nebo na celý obrazovce 5 či 10 vteřin před jeho konáním. Myslím, že ty jsi taková bojovnice, že se ti to bude líbit:).
No...ještě bych vám chtěla pohovořit o filmu Mama.
Mama je španělsko-kanadský hororový film ze , takže pokud jste třasořitky, tak vás to asi zajímat nebude. Ale vzhledem k tomu, že vás zde skoro nic nevyděsí(ale pozor, já se skoro nebojim, takže asi nejsem úplně dobrý příklad) tak si to klidně pusťte. Pár lekaček se zde, ale nachází:). Herecké výkony byly asi hlavním motorem filmu. Vážně se jim povedlo ztvárnit postavy, které měli hrát, takže film je bez otravných postav, které vám akorát pijí krev. Hudby jsme si ani nijak nevšimla, takže asi normálka. Příběh je ovšem originální, takže pokud jste přesycené z opakujících se hororových témat, tak určitě stahujte:). Dá se to stáhnout přes torrenty:). 
Booože.
Jednou najdeme to, co hledáme. Nebo možná ne, možná najdeme něco mnohem lepšího.


Teď když jím zdravě a vidím to nezdravé a zpracované jídlo, které jsem jedla...dělá se mi špatně.

Těšíte se až poprvé vyběhnete?

Milujuuuu♥.








You Might Also Like

16 komentářů

  1. Zrovna o Tabatě tréninku jsem psala zrovna předevčírem. :)) Chystám se na to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo...jdu si to to přečíst, co jsi zajímavého o tabatě našla:).

      Vymazat
  2. :D prej Nikolko :DD - děkuju za zmínku! :)) Tak jsem se na video koukala a třeba ho někdy zkusím, ale nějak moc zběsilé mi nepřipadne, někdy tě pozvu k sobě na moje cvičení ;DDD
    A teda horory by mi měli zakázat, vždycky se na jeden kouknu, pak se mi zdají třeba měsíc noční můry a bojím se, co mi leží pod postelí :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím, že to pro tebe bude těžký, ale určitě to budeš mít aspoň jako rozcvičku:D! To je dobrý ne:D! No ne...radši ne...ještě bych už nikdy nevyšla z domu:D. No ale pro někoho, kdo na to neni zvyklej to je podle mě docela dost:). Mně se to zdálo zezačátku taky lehký, ale osm opakování je osm opakování:DDD.
      Já horory miluju:D! Jsem fakt úchyl na ně:).

      Vymazat
  3. Jé, tak tréning vyzkouším zítra, když nemám posilovnu, děkuji! :))
    O tabatě jsem slyšela jen málo, ráda si o ní přečtu něco nového, zajímavého! :))
    Obrázky super, super!
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti dala inspiraci..pak o tom určitě napiš:). Zajímalo by mě, co na to řekneš:).
      Děkuji a měj se líp:*.

      Vymazat
  4. Nesnáším horory, vždycky se bojím ještě měsíc:-D Ale tabatu teď taky zkoumám, když jsem se tak vrhla na HIIT, tak ať mám zase nějakou změnu..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já horory miluju:D. Vyrostla jsem na nich:D.
      Jo určitě to vyzkoušet...je to mazec:).

      Vymazat
  5. Panečku z tvýho popisu to určitě alespoň vyzkouším, a po čase třeba zase ať vidím jak se zlepšuji! :)
    Horory mám docela ráda, ale nevím čím to je, skoro každej mi příjde trapnej, nereálnej a moc umělej. Možná je to tim jak stárnu :D tak kouknu na trailer jestli najdu a zkusím zaúkolovat přítele ať to přes ty torrenty stáhne, já fakt netuším jak se to dělá.
    To víš, že se těším na první výběh! jako blázen!!!
    Lištičky jsou ňuňíci! Na Vánoce jsem koupila přítelovo sestřičce plyšovou liščí mámu a dítě v Ikee, skoro jsem si to chtěla nechat pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě:):D! Je to fakt pecka:). Bude se ti to líbit:).
      Vybíráš si špatný horory:D! Tenhle je taky samozřejmě nereálnej:D. Uvidíš tam bubačku...
      Přes torrenty je to lehký..zvládla jsem to i já, takže..:D.
      Já miluju lišky, veverky, kočičky, žirafy....jsem prostě úchyl. Škoda, že je zoo tak drahá:D. Byla bych tam jako doma:D.

      Vymazat
  6. Jaro už je na cestě!:-D Musí být!!:-D Teď je to hnusné no, ale pořád si říkám, že je to na dobré cestě, když to taje:-)) Jo, chci sukně, šaty,.. ne vypadat jako lední medvěd, protože jinak bych zmrzla:-/ Ten gif se mi hrozně líbil, originální motivace:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Všechno je tak negativní, když je tma a zima:D. Myšlení, cvičení, lidé:D...a ano...krátší a vzdušnější oblečení vítám:D.
      Je to super gif:).

      Vymazat
  7. Ty srdíčkový melouny mi připomněly, jak už se těším na léto ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viiiď...opalovat se, popíjet vychlazený pití, jíst ovoce a zeleninku, cákat se ve vodě:). Moc se těším:). Je to super pohoda:D. Pokud se zrovna nepotim jak čuník:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images